Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 smertene i ryggen kom plutselig i ettermiddag.. ligger på venstre side bak i nyrehøyde. Ringte føden i går ang. da jeg har fått en del vann i kroppen på kort tid.Nå er jeg usikker, er også blitt forkjølet med feber(regner med det kommer fra forkjølelsen) Har også hodepine.. Håper bare det ikke er sv.forgiftning.. Ønsker ikke å mase på føden, føler det slik.. Skulle gjerne høre hva noen av der mener.. Thank you..
conney skal ha nr 2:) Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 viss du har feber skal du ikke nøle med å ringe, for det er faktisk ikke bra for barnet, ikke for å skremme deg men det kan opphete barnet.. Men må oxo si at det er noe som går, jeg har hatt influensa og nå forskjølet..men har ikke hatt feber heldigvis.. MEN RING:: lykke til
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 takk for svar, men jeg har ikke 39-40.. jeg kjenner at jeg er blitt varm nå utover kvelden. vet jeg har forhøyet temp, men ikke slik at er aldeles sengeliggende.. mener du forsatt at jeg skal ringe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå