Stor_smil Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Noen som har noen gode tips til gode og fine tøfler? Han kan ikke bruke sånne skinntøfler fra robeez, de er for små, fordi han er litt "lubben" over vristen ;-D Takk for svar
mammmamia ** Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Crocs :-) Ergonomisk riktige, og fantastisk gode for barnet..! :-) Lillegutt elsker sine!
Mynona Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Vi har noen som heter tidigus, eller tigidus. Kjøpt på Capone. De er litt store på vår jente, mens robeez sitter perfekt.
Stor_smil Skrevet 7. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2007 Mammamia **: Er det ikke lett å snuble i dem, siden de ikke er sååå stødig enda? Jeg har crocs selv, og opplever meg selv som en større snublefot enn tidligere..hehe Takk for svar forresten
Mamma2OO5 Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Hei:o) Vår brukte robeez da han var 1, men vi har samme problemet som dere. Han har for "tjukke" bein. Men på barnas hus har de noen "sokker" med skinnsåle. De er kjempegode!! Ikke altfor dyre heller. Jeg har tenkt på crocs jeg også, men synes det virker best å gå i "sokkelesten"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå