Monajenten Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 ...og det var SKUMMELT! Men veldig moro faktisk:) Bare undertøy, hihi;)
Helnøtt med spire:) Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Oiii...jøsses!! For moro eller for å ha?
suseduse Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 oi, dæven.. tøft gjort! blei det bra? må bare legge til at jeg DIGGER(inne på din profil) den lilla kjolen din
Monajenten Skrevet 7. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2007 Tuuusen takk, så koselig:-D Nei, ikke bare for moro, det er gave til årsdagen til meg og kjæresten;) Må innrømme at jeg var veldig nervøs, men det var en kjempekoselig og flink dame som fotograferte meg, og det var bare morsomt, gøy og spennende!! Til tross for at jeg bare hadde på meg string på noen av bildene:-o Fikk se et par på kameraet, som ble kjempebra! Men skal på visning om to uker og få se bildene:)
Silja FullFres McQueen Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Hmm, var det ikke du som skjemtes så fælt over kroppen din? Som skal ta bukplastikk og slikt?
Monajenten Skrevet 7. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. august 2007 Jupp! Og det gjør meg enda tøffere, ikke sant? Viste ikke magen på noen av bildene;)
Monajenten Skrevet 7. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 7. august 2007 Pysa: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!! Å neida du!
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 7. august 2007 #13 Skrevet 7. august 2007 Hvem fotograf var du hos? Kunne også tenke meg å gjøre det samme, men må være en dame fotograf ja! :-)
Helnøtt med spire:) Skrevet 7. august 2007 #14 Skrevet 7. august 2007 Så tøft!! Det var et bra forslag til vår årsdag!! Men tør jeg da hehe
Husfred Skrevet 7. august 2007 #16 Skrevet 7. august 2007 den pressangen vil han nok sette stor pris på!!
chill+enda en til Skrevet 7. august 2007 #17 Skrevet 7. august 2007 Så utrolig tøft gjort av deg! Kan jeg spørre hvilken fotograf du brukte? Nå tenker jeg morgengave til min fremtidige ektemann, om jeg tør da... hihi
Monajenten Skrevet 7. august 2007 Forfatter #18 Skrevet 7. august 2007 Vet du, det er visst en "vanlig" morgengave!! Så det er en knallbra idé! Jeg var hos Nina Norill i Hordvik, og vi fant tonen skikkelig. Hun var en utrolig flott og koselig dame!! www.norill.no
chill+enda en til Skrevet 7. august 2007 #19 Skrevet 7. august 2007 Flott, tusen takk! Nina Norill har jeg hørt mye bra om, så det var ikke dumt Skal sjekke ut hjemmesiden hennes jeg.
Monajenten Skrevet 7. august 2007 Forfatter #20 Skrevet 7. august 2007 Ja det var det jeg også hadde gjort. Og jeg er veldig glad for at jeg dro dit. Jeg skjønner ikke at jeg torte, har store komplekser for kroppen min, men det gikk KJEMPE bra!!!! Følte meg ikke dum eller noe.
chill+enda en til Skrevet 7. august 2007 #21 Skrevet 7. august 2007 Mye flotte bilder der. Stilig det ene fra bryllupsgalleriet, med bruden i bare undetøy og slør, dristig. Kan jeg spørre hvor mye du betaler for hvor mangen bilder?
Regnbuens barn™ . Skrevet 7. august 2007 #22 Skrevet 7. august 2007 Anbefaler www.willow.no Kjempeflink og proffesjonell.
Monajenten Skrevet 7. august 2007 Forfatter #23 Skrevet 7. august 2007 Ja, jeg betalte 1500,- Det er for fotograferingen, visningstime og cd med bildene på. Koster 2900,- for ramme med passepartout med tre 20x20 bilder inni. Det er den prisen jeg husker, hehe;) Vet ikke om det blir noe forstørrelse enda, det skal han få bestemme selv, og også velge bilde. Gleder meg veldig til å se dem. Det var veldig spennende. Først hadde jeg bare på meg string, og tok mange portrettbilder med bare skuldre, og av overkroppen (ikke sånn at alt viste;)) Tok også noen hvor jeg satt på en stol sånn at jeg så helt naken ut, de liker han nok:-p Så tok jeg noen i en hotpantsdrakt med støvletter, og noen i svart blondeundertøy med strømper og strømpeholder. Da både stod jeg, satt og "krøp" på gulvet;) Det ble veldig smakfulle bilder, og de jeg fikk se på kameraet var skikkelig bra.
chill+enda en til Skrevet 7. august 2007 #24 Skrevet 7. august 2007 Det hørtes veldig stilig ut. Så et annet bilde i galleriet der også, av ei dame som satt naken på en stol. Tror nok jeg skal ta med en skikkelig shopping på Netty først Tusen takk for inspirasjon og info! Hehe, og min kjære som håper han får alle James Bond-dvd'ene i morgengave
Monajenten Skrevet 7. august 2007 Forfatter #25 Skrevet 7. august 2007 Hihihi, han blir nok garantert mer fornøyd med den gaven der;) Jeg var også på storshopping av undertøy! Både trengte det, og hadde lyst på nytt, så det ble det like godt noe sexy OG behagelig! Og jeg som har skikkelig kroppskomplekser. Føler meg KNALLtøff og vet han kommer til å bli både stolt og storfornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå