Gå til innhold

Skam deg "Spetakkel"....


Anbefalte innlegg

Skrevet

He, he....unnskyld den ufine overskriften. Ville egentlig bare ha litt "oppmerksomhet"...og du ga meg inspirasjon til dette; (håper du tilgir meg, for det gjelder oss alle her inne he, he)

Kom til å tenke på en ting anngående den litt "dårlige stemmningen" her inne i det siste.

 

Du (Spetakkel) skriver i en tråd her at du sikkert kan virke krass her inne pga svarene du noen ganger gir, "fordi du ikke har tid til å skriver lange svar osv...". Det synes jeg er en god grunn, og jeg er helt sikker på at du er et hyggelig menneske IRL;

 

MEN til alle dere som svarer skikkelig frekt og noen ganger til og med er ufine og nedlatende. Er det virkelig nødvendig????? Hvis man ikke er enig i det noen skriver, eller noen ber om et råd, og man MÅ svare, går det ikke an å svare på en saklig og "real" måte??? Må man ha med banneord (neida, jeg er ikke fisefin he, he) og tråkke på vedkommende man er uenig med??? Jeg skjønner bare ikke hvorfor jeg...... Antakelig kjenner man ikke den som har spurt eller bedt om råd en gang!!! Er dere ikke litt enig jenter, at dette blir litt for dumt??

 

Jeg mener IKKE at alle skal være enig i alt, og hvis man ikke er det så skal man la være å svare, for all del.... Jeg mener bare at vi kan vel i det minste forsøke å oppføre oss bedre enn vi har klart hittil??? Vil vi ikke at dette skal være et hyggelig sted???

 

Kom igjen`a jenter. Nå legger vi godviljen til og skaper en GOD tone her inne......enten man er enig eller ikke;-)))))

 

Og, Spetakkel; har du tilgitt meg? ;-))) Jeg har sansen for deg jeg altså...:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, stemningen bør bli bedre her - det er jeg enig i!!

Men jeg er uenig i at det er greit at man ikke har tid til å være høflig. Da får man heller la være å svare. Dette er et skravleforum - det tar tid, det. Og man må ikke svare på absolutt alle spørsmålene som blir stilt...

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Hrmf og jeg som hadde håpet det var noe ordentlig gøy nå..

 

Men jeg er helt enig med deg.

Skrevet

Hmmm.....mulig jeg uttrykte meg litt uklart akkurat der. Jeg mener heller ikke at man kan være uhøflig hvis man ikke har "tid" til noe annet. Da får man heller la være å svare ja.

Sleng på et smil og vær høflig eller hopp over spm!!!! :-)

Skrevet

Jeg kan til tider være krass, men å pakke alt inn i bomull når en skal skrive svar i tilfelle noen skal mistolke det...da ville det tatt laaaaaaaaaaang tid å få skrevet et svar. Så jeg skriver det sånn det er.. take it or leave it..

 

Jeg er enig i ditt innlegg men har mistet "troen" på den derre

"Kom igjen jenter...nå skal vi være supre og smile her inne"-opplegget for det ble det mye av i forbindelse med Northernlights..og vi alle vet hvor lenge den "god-tonen" holdt...

Skrevet

Jeg er nok også en av de som blir ansett som både frekk, uhøffelig og nedlatene.. Men har jammen meg fått reaksjoner på innlegg som er skrevet (i mine øyne) i en hyggelig tone, men hvis de ikke er overøst med smiletegn og latter så blir man jo ansett som sur og grinete. Så det er nok en del her som må lære seg å lese også, man MÅ ikke ha med smiletegn eller latter for å være hyggelig..

Skrevet

Det finnes vel en mellomting mellom å pakke inn ting i bomull og det som enkelte ganger skrives her inne? :-) Tror på "mellomtinger" jeg hi, hi...

Skrevet

Nei, kanskje bare en mellomting? ;-)

Skrevet

Hvis man skriver normal vanlig norsk så burde jo det være mer enn nok?!

Skrevet

Ja, skulle tro det......men det er det jo ikke alle som gjør....

Skrevet

Sånn som dette En_av_hver ? : ;-

 

:-p

Skrevet

Jeg tror på at en kan være seg sjøl jeg.. ellers blir det bare falskt..

Det er fryktelig lett at noen kan tolke ditt svar som nedlatende eller frekt..trenger ikke å ha ment det sånn.. er ikke bare svareren på et innlegg som skal "tenke seg om" men også den som har lagt inn innlegget..

Skrevet

Flink jente hi,hi :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...