Silja FullFres McQueen Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Vet jeg har sett det en eller annen plass på nettet, bilseter med motiv fra filmen Cars... Men hvor? Det husker jeg jo ikke... Har prøvd å lete, men finner ikke... Noen som vet?
mammmamia ** Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Bilseter, altså bilstoler? Mmm, skeptisk...
~Fanta~ Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 http://www.rudo.no/ehandel/index.aspx Disse du tenker på?
mammmamia ** Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Det der så ikke akkurat ut som topp kvalitet... Skeptisk..!
Silja FullFres McQueen Skrevet 7. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2007 Sånne var det ja! takk Fanta =) mammamia; Hvorfor skeptisk...?
mammmamia ** Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Synes bare de så veldig "simple" ut... Dårlig sidebeskyttelse bl.a., ingen beskrivelse om stolen gjør meg skeptisk. Også det at merket overhodet ikke er kjent ville jeg vært litt skeptisk til...ta hvertfall et google-søk el.l og se om den har vært med i noen tester, eller hør med Trygg Trafikk. Det står heller ingenting om noen godkjenning, verken T-godkjenning eller E-godkjenning eller noenting... Nei, skeptisk...
Silja FullFres McQueen Skrevet 7. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2007 Hvordan i all verden ser du at det er dårlig sidebeskyttelse? For meg ser det ut som et helt standard sete. (Tenker da på det setet for de største..) Men det med at det ikke står noe om godkjenning reagerte jeg oxo på. jeg skal sende de en mail og høre.
mammmamia ** Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 Fordi kantene er ganske korte, det ser ikke ut som det er veldig bra beskyttelse... Men du bør hvertfall dra og få sjekket det ut IRL! Veldig viktig..! Ta av trekket og se på plasten bak, på konstruksjonen og om det virker solid... Ville også prøvd å søke på setet og se hva du får opp, billige seter med navn man aldri har hørt om gjør det ofte elendig i bilsetetester, så jeg ville også hørt med Trygg Trafikk om de har testet dette setet noen gang..! :-) Billig og ukjent behøver overhodet ikke være dårlig altså, men jeg ville heller sjekket det ut en gang for mye..!
Hidjey Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 De har de utstilt i vinduet på Rudo, og jeg går forbi der hver dag. Hm, de ser jo helt grei ut, men jeg kan jo ta meg en tur innom og late som om jeg vil kjøpe, så kan jeg høre hva de sier? Jeg kan være sneakysnakespion
mammmamia ** Skrevet 7. august 2007 #10 Skrevet 7. august 2007 Hehe, tror ikke butikkpersonellet er verdens mest objektive i den saken ;-)
Silja FullFres McQueen Skrevet 7. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 7. august 2007 Jaa, kan du ikke gjøre det Hidjey og Marcus? Jeg har ikke noe Rudo her i nærheten... =( Hadde vært supert om du kunne gjort det! =D
Hidjey Skrevet 7. august 2007 #12 Skrevet 7. august 2007 Nei, det er sant. Er rimelig koko noen av de på Rudo, men jeg må jo ha noe å bedrive dagen med. Hvor stor er "han" som skal sitte i setet og hvilken bil har "jeg"? hehe
Silja FullFres McQueen Skrevet 7. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 7. august 2007 Han er nesten 18 kilo, og setet skal være i en stasjonsvogn. (Mitsubishi Galant, om det har noe å si.. ;o) Sjekk om det er godkjent, det er vel det viktigste. =)
Hidjey Skrevet 7. august 2007 #14 Skrevet 7. august 2007 Jepp, da skal det sjekkes vettu. Hva heter godkjenningene igjen?
Silja FullFres McQueen Skrevet 7. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 7. august 2007 Les innleggene til mammamia, der ser du hva du skal se etter... Hehe.. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå