Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 jeg har lagt inn bilder av magen min etterhvert som ukene har gått, og jeg selv synes at jeg har stor mage! kanskje ikke kjempestor i forhold til mange andre, men sånn passe.. men ALLE jeg møter sier; "nææmen, er du seks mnd allerede du da? det ser ikke sånn ut nei, for du er ikke no stor iallefall.." så.. om noen vil, så kan dere alltids gå inn på profilen min, se hva dere mener, og kom gjerne med tilbakemelding! (jaa.. trenger vel litt bekreftelse alle sammen innimellom...)
~Roskva~ Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Jeg synes du har fin mage, jeg :-) Den er ikke veldig stor, det er sant, men den er fin og rund. Tydelig gravid :-) Kanskje de som kommenterer at den er liten er vant med å sammenligne meg flergangsfødende som blir kjempestore tidlig, og som ikke vokser så mye mer mot slutten. Kanskje du er en sånn som ikke blir så gigantisk? Eller kanskje du kommer til å vokse mye mot slutten? Det er jo så individuelt med det der.
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 synes heller ikke at du hadde noe spesielt stooor mage:) men man ser da tydelig at det er en gravid mage:) fiiiin mage!!! syns den er kjempe flott jeg til aa vaere saa langt som du er! Saa kos deg med magen din du:) ver stolt av den! for den var riktig pen:) Og som hun andre sa, det kan godt vaere den plutselig popper ut i slutten og du blir svaaaer:) men ingen vet hihi Lykke til videre uansett:)
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 7. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2007 Tusen takk, så søte dere er :-)
venter_trollunge_nr2;) Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 på det siste bildet var du 24+4?? syns ikke akkurat magen din er liten på det stadiet... men det er øyet som ser. Når jeg sammenligner med meg selv og mine venninner og bekjente har du en god størrelse der. Men nå kan noen mager se stoooore ut uten at livmora er særlig stor og sånn det så ut for deg så ikke magen din så stor ut fra før av så endringene er store det skal jeg være enige med deg i. Har fått greie på at jordmor at jeg er svææær, men det er livmora mi, og det som er rart er at den er likestor som forrige gang, men da hadde jeg ikke mage før de to siste mnd. Nå har jeg fått kommentarer på om jeg venter tvillinger! Hva som er stort er vel en syns sak.... så strutt meg magen Men du hadde fin gravid mage! tydelig å se at her var det baby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå