Gjest Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Noen som vet hva slags sted Tiger Tiger i Oslo er? Sleezy eller helt streit?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 De gangene jeg har vært der har det vært knall:) Mitt inntrykk er at de er et sted for alle:) og jeg har hverken silikon eller naturlige store pupper;)
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Som alle andre tiger tiger er vil jeg tro. Pupper, blondt hår, korte skjørt, og barske mannfolk...
Diva Muffin Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Harryfaktoren står i taket, omtrent.. I allefall på utsiden, jeg gikk forbi der veldig ofte da jeg bodde i Oslo.
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Det er så white trash som du får det.
Regnbuens barn™ . Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 Harry harry fjortis faktor! kan jo hende det er annet klientell der nå da, tross alt 4-5år siden jeg var innom der=)
eirin20 Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 Selve lokaene er jo bra, koste meg veldig når en kammerat av meg hadde leid stedet og feiret bursdagen sin der! (da var jo de fleste som var der kjentfolk da) Men var der en gang etter det og må si at da var det ikke like artig... Mye harry folk, wannabe glamourmodeller og bola guttaer hehe men har ikke utalelsesgrunnlag etter 2 turer dit;) men det var mine erfaringer i allefall:)
Lavendel*06*10* Skrevet 8. august 2007 #10 Skrevet 8. august 2007 Åhh FY! Tiger Tiger i Fredrikstad er hvertfall det værste stedet... De som jobber der er jo helt bak mål.. Rart de klarer å tørke seg i ræva så lite iq de må ha.. Der blei tilogmed en venn av venninda mi som sitter i rullestol, (blei lam i en bil ulykke i fjor) nekta å slippe inn.. hvorfor?? Fordi : Det tar seg ikke ut for de andre gjestene våre..
englegull Skrevet 8. august 2007 #11 Skrevet 8. august 2007 Ikke min stil i det hele tatt. Dårlig musikk og rare mennesker..
Gemini77 Skrevet 8. august 2007 #12 Skrevet 8. august 2007 Det er kun veldig ungt klientell. Ser ut som mesteparten har kommet inn på falskt leg! I tilegg er det skikkelig harry-faktor, og sjekkested.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå