snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Er dere fornøyd ? er det dyrt? får man fin velkomstpakke + hehe... Tenker å bli medlem i Goboken... men vet ikke, hva anbefaler du... bebisen her er 6 mnd...
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Tror den heter Bokklubbens Barn, den med rød og blå marihøne... Synes den er bra, og ikke dyr - velkomst pakken husker jeg ikke, er så lenge siden, men er veldig fornøyd.
meg og 3 til Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 goboken!! har vært medlem der siden snuppa ble født. kan anbefale det! husker ikke alt i velkomstpakken men det var litt leker og sånt. jeg kan godt verve deg viss du vil:) bare gi meg en pm. klem
Heira☆ Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Jeg er med i bokklubbens baby. Er kjempe fornøyd med det! Er ikke så veldig dyrt, rundt 169.- pr pakke. Den inneholder en bok og som regel en leke. Når barnet blir ett år, kommer du(barnet) automatisk over i bokklubbens barn. Jeg veit ikke hva som er best av den ene eller andre. Men jeg valgte bokklubbens baby/barn, for jeg har ei venninne som har jobbet på en bokhandel, og ho sa at bokklubbens barn bruker flere "kjente" bøker enn go`boken. At det er mere kjente dikt og regler og historier lissom... Melder deg gjerne inn jeg ;-)
snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 7. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2007 Noen flere som vil dele ... og hva er nettadr til bokklubbens baby
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Bokklubbens Barn. Veldig fine bøker og i tilegg får du benytte deg av tilbudene i de andre "under" klubbene.
Gjest Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Vi er medlem i -Barnas Egen Bokverden, www.beb.no -Bokklubben Barn, http://www.bokklubben.no/SamboWeb/side.do?rom=BB - Barnas Lydbøker, http://www.bokklubben.no/SamboWeb/side.do?rom=BL Veldig godt fornøyd, Bokklubben Barn og Barnas Lydbøker ligger under den store "De norske Bokklubbene"-paraplyen, og man får tilgang til hele systemet. En del riktig ok tilbud. Alle disse som vi er med i nå kan du avbestille, bestille og administrere enkelt via nettet. Var medlem i Go'boken, men gikk drittlei. Alt for dårlig kvalitet på det vi fikk tilsendt sett i forhold til høy pris. For ikke å snakke om knallhard markedsføring av "bi-produkter" etter at vi for lengst hadde meldt oss ut! Grrrrr....
fiona71*2pp Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 Vi e me i Go`boken- Synes den e kjempeflott. Har fått masse fine tygge og tøy bøker allerede, fine leka, og masse ekstra informasjon og baby og barn. Koste rundt 200-lappen pr pakke. Bare fornøyd så langt. I tillegg e ho me i ole brumm klubben, men den e det besteforeldran som står for. Pluss at vi kjøpte den eventyrserien som hete " Verdens Beste Eventyr" da ho blei født av en bokselger. Der e absolutt alt av eventyr, kjente,kjære, utenlandske, o.l Pluss rim og regler, div leker og masse anna. Den e på 10 bøker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå