Gå til innhold

Hvilken BOKKLUBB bruker dere ??? (til barna mener jeg )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd ? er det dyrt? får man fin velkomstpakke + hehe...

Tenker å bli medlem i Goboken... men vet ikke, hva anbefaler du...

bebisen her er 6 mnd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror den heter Bokklubbens Barn, den med rød og blå marihøne...

Synes den er bra, og ikke dyr - velkomst pakken husker jeg ikke, er så lenge siden, men er veldig fornøyd.

Skrevet

goboken!!

har vært medlem der siden snuppa ble født. kan anbefale det!

husker ikke alt i velkomstpakken men det var litt leker og sånt.

jeg kan godt verve deg viss du vil:)

bare gi meg en pm.

klem

Skrevet

Jeg er med i bokklubbens baby. Er kjempe fornøyd med det! Er ikke så veldig dyrt, rundt 169.- pr pakke. Den inneholder en bok og som regel en leke.

Når barnet blir ett år, kommer du(barnet) automatisk over i bokklubbens barn.

Jeg veit ikke hva som er best av den ene eller andre. Men jeg valgte bokklubbens baby/barn, for jeg har ei venninne som har jobbet på en bokhandel, og ho sa at bokklubbens barn bruker flere "kjente" bøker enn go`boken. At det er mere kjente dikt og regler og historier lissom...

Melder deg gjerne inn jeg ;-)

Skrevet

Noen flere som vil dele ...

og hva er nettadr til bokklubbens baby

Skrevet

Bokklubbens Barn. Veldig fine bøker og i tilegg får du benytte deg av tilbudene i de andre "under" klubbene.

Skrevet

Vi er medlem i

-Barnas Egen Bokverden, www.beb.no

-Bokklubben Barn, http://www.bokklubben.no/SamboWeb/side.do?rom=BB

- Barnas Lydbøker, http://www.bokklubben.no/SamboWeb/side.do?rom=BL

Veldig godt fornøyd, Bokklubben Barn og Barnas Lydbøker ligger under den store "De norske Bokklubbene"-paraplyen, og man får tilgang til hele systemet. En del riktig ok tilbud. Alle disse som vi er med i nå kan du avbestille, bestille og administrere enkelt via nettet.

Var medlem i Go'boken, men gikk drittlei. Alt for dårlig kvalitet på det vi fikk tilsendt sett i forhold til høy pris. For ikke å snakke om knallhard markedsføring av "bi-produkter" etter at vi for lengst hadde meldt oss ut! Grrrrr....

Skrevet

Vi e me i Go`boken- Synes den e kjempeflott.

Har fått masse fine tygge og tøy bøker allerede, fine leka, og masse ekstra informasjon og baby og barn. Koste rundt 200-lappen pr pakke. Bare fornøyd så langt.

I tillegg e ho me i ole brumm klubben, men den e det besteforeldran som står for.

Pluss at vi kjøpte den eventyrserien som hete " Verdens Beste Eventyr" da ho blei født av en bokselger. Der e absolutt alt av eventyr, kjente,kjære, utenlandske, o.l Pluss rim og regler, div leker og masse anna. Den e på 10 bøker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...