Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Jeg er nå ca 9 dager etter EL. Jeg har de siste dagene, siden torsdag hatt fryktelig kløe og svie i underlivet. Soppinfeksjon. Noe jeg aldri har hatt før. Jeg lurer på om dette kan hindre et eventuelt egg å trives i livmora mi? Hadde vært kjedelig om jeg endelig kunne bli gravid men ødelagt av en soppinfeksjon :-)
90210 Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Dytt!!! Lurer jeg også på... Og om CANESTEN kan brukes av gravide evnt?
hope2 Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Hei:) Canasten kan brukes av gravide, men om det påvirker om du kan bli gravid eller ikke det vet jeg ikke..
rampejenta - ny spire Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 eehhh... de er vanlig å få de når man blir gravid da.. sikker på at du ikke er det da??
tictac_83 Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Jeg trodde jeg hadde sopp for noen uker siden, eller at jeg hadde fått varierende ph-verdi etter forrige mens (det er vanlig, har jeg lest). Men det viste seg å være et graviditetssymptom faktisk. Økt utflod og litt kløe. Dersom det er sopp du har kan du gå til legen din og be om svelgetabelett hvis du ikke orker cannesten "maset". Jeg syns det er et bal og tar alt for lang tid. Svelgetabelett fjerner problemet på to dager
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 8. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2007 Jeg har snakket med legen min i dag om soppinfeksjonen og han sa at det er mye mulig jeg er gravid visstnok. Men det var vel litt tidlig å få det midt i mellom EL og mensen sa jeg. Nei det kan komme rett etter at egget har festet seg sa han. Jeg fikk jo da et enda større håp da vet du. Men det var ikke farlig for en eventuell graviditet og det var bare å bruke canesten. Han anbefalte et pakke med en vaginal tablett og krem.
Brno 08,09, + 12:) Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 er i akkurat samme situasjon som deg... eller jeg var igrunnen mest usikker på om de små svømmerene kunne komme fram når jeg hadde tilløp til soppinfeksjon. Det ser ut som at det ikke er et problem. Er nå 4+4 eller noe (viss jeg ikke lurer meg selv, men skal til lege for å få det bekreftet) og jeg har litt soppinfeksjon igjen tror jeg... men kan jo hende det er bare som din lege sa, at alt forandrer seg med en gang.. slim og sånn.. rart. Igår kommenterte samboeren min at brysvortene kjentes annerledes ut! (sorry for deltalj) Lykke til! Det går nok bra! Vi sees på 1. ti!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå