*teresa* Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Jeg selger en kjempe deilig voxipose i mørkeblå utside og innsiden er rutete flanell skikkelig deilig på kalde vinterdager. Posen er kun brukt 3 mnd siden jeg har brukt skinnpose i begynnelsen. Den er nettopp renset på renseri så den er helt ren. Jeg kan sende bilder om du ønsker det. Skal ha 1200,- siden den er nesten ubrukt og kostet 2000,- ny og bare rensen kom på nesten 400 kr. Synes derfor jeg selger den vel billig, men har ikke lagringsplass.
henrikke 91 og torbjørn 07 Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 hei kan du sende noen bilder til meg [email protected]
*teresa* Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2007 jepp det skal jeg gjøre så snart gubben kommer hjem med digitalkameraet der bildene ligger inne:o)
*Vetlis* Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Hei henrikke *23uker på vei:) Vl bare gi deg et lite tips til en annen gang :-) Du burde heller sende en postmelding, så slipper du å legge ut mail adressen din. Hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå