Gå til innhold

Siste nytt fra meg:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tanta eller bedre kjent som den største dritt tanta holder seg unna. Iflg vanlig syklus, i pause mnd skulle tantefaenskapet landet. Kjenner liksom at noe er på gang, så hun er nok rett rundt svingen*sukk*

Ellers har jeg hatt en fortryllende ettermiddag på stranda sammen med gubben og snuppa, deilig med sommer, sol og deilig bade temp samtidig:) Lenge siden sist....

Måtte tempraturen ( 25 i skrivende stund) og sola holde seg i nærheten av meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhhh - høres ut som at du har hatt en deilig ettermiddag=)

Her har snuppa hatt feber et par dager, typsik når det endelig er fint vær... men hun er bedre i kveld, så satser på at vi kan nyte sol og strand livet imorgen=)

Mystisk med tante som holder seg borte.....sikker på at det ikke er noe annet du kjenner??

Krysser fingrene for at det kommer gode nyheter fra din kant snart Bente - det hadde vært koselig det!!!!

Uansett, nyt sola og alt annet=)

Skrevet

Hørtes deilig ut Bente,endelig litt sol på oss østlendinger og.

Var på fotballkamp i varmen i går jeg..phuu svett svett,og huset var som

en bakerovn da vi kom hjem,var både godt og ubehagelig på en gang.

Varmen kunne godt ha kommet tidligere ,men bare å nyte nå:)

Håper skrellet holder seg unna deg da:)

Klem Skifer

Skrevet

Møkkatanta er forsatt fraværende, måtte hun bli det i underkant av 2 år, det hadde hvert noe!!!!!!!!!!!!:))))))))))))))))))))))))))

Skal på rølpeparty i plankebyen til lørdagen, så da blir det sikkert en test vil jeg tro... Om spetaklett ikke dukker opp før den tid.

Det er håp i hengende snøre, har ikke gitt opp enda:)

Skrevet

Så spennende Bente:)))

Nå håper jeg virkelig at ikke den jævla tanta dukker opp!!

Nå er det din tur:))

Masse klemmer

Skrevet

Tanta holder seg fortsatt borte..... Om hun har tenkt å kommer, kan hun innfinne seg pronte!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så jeg kommer videre, inn i tredje og siste(tror jeg) dobble pergokur.

Skrevet

Jøss og jøss. Dette var da umåtelig spennende Bente. Tenk om det endelig blir din tur nå. Håper virkelig det. Tror du må stikke og kjøpe en test snart jeg.

Masse lykke til og håper tanta har tatt seg ferie for en gangs skyld.

klem fra

Skrevet

Nå kan dere prøve å gjette hvem som elget seg på meg iløpet av natta?? Joda, det var den forbanna innpåslitne tanta*grrr* var forbredet på at min værste fiende skulle komme forde jeg tok en test på lørdag som var negativ. Vi var nemlig på århundrets grill party på lørdagen, så jeg måtte bare sjekke om jeg var gravid før jeg inntok "jeg vil vinne festen" hehe... Så det dagen i dag, har vært litt tung, men bedre enn frykta hehe...

Håper nå at min siste (tredje) dobble pergokur gjør susen:))

Håper noen snart får hovedgevinsten her:)

Skrevet

Håper festen ble knall hvertfall,tanta er bare slem!!!!!!!!!!!!!!!

Klem

Skifer

Skrevet

Festen var knall artig, kosa meg virkelig. Kan ikke huske sist jeg lo så mye, kjennes i magen i dag.

Når tanta alltid har kommet 28 dager etter første dag mens, kan jeg ikke skjønne hvorfor hun skal dukke opp 5 dager etter ikm. Dvs tanta har kommet 5 dager over ikm de mnd jeg har tatt pergo, alle de andre mnd er hun punktlig. Så jeg var en stund ganske sikker på at gull egget var i boks. Men den gang ei, tanta og skallebanken var like sterke i dag, kniva litt om oppmerksomhet...hehe

Det er en positiv ting oppi det hele, en må ta med seg alt som er positivt å det er at tanta ikke skal være med til Tenerife 25 sept, hun rekker ikke komme dit før vi skal hjem engang. Det er jo knall kos, for de siste 3 feriene vi har hatt har vi hatt med tantefaenskapet...

De beste ønsker jenter, håper på mange hyggelig nyheter kommende uke:)

Skrevet

Hei Benta :o)

Det var dritt at den tanta kom denne gangen også...

Min erfaring er også at syklus ble litt lengre med pergo.

Opplever også nå ifb. med andre hormon preparater at de også

gjør min syklus lengre.

Ønsker deg lykke til med neste pp-måtte sol og varme uten tante gjøre susen.Er jo noe herk at hun skal være med på hver eneste ferie.

Ville bare tipse deg om pergo og slimhinne.

Det sies at pergo kan ha litt negativ virkning på slimhinna.

Dvs. at den ikke får vokst seg tykk nok.Merk deg at jeg skriver kan ha.

Det trenger ikke gjelde deg,men kan være verdt å merke seg i forhold til å legge inn en pergo pause ,evt sjekke slimhinna hos gynekolog.

Slimhinnen må være tykk og god ved implantasjons-tidspungtet,hvis ikke er det ikke plass for gullegget å grave seg ned på !

Lykke til snuppa:O)

Håper ikke dette ble rotete nå,at du skjønte hva jeg ville si.

Klem fra

Skrevet

Nå var jeg bare så spent når jeg logget meg på. Har vært bortreist i helga og tenkte på deg i bilen hjem. Synes det var kjempetrist å lese at møkkakjærringa har dukket opp. Morsomt at du vant grillfesten i helga da. Den festen trengte du tenker jeg. Du har vell fått et problem mindre også nå som tanta har blitt så forsinket. Dere rekker vell å dra til dr Purvis før du får el nå regner jeg med.

Håper du snart er oppe av kjelleren og ser fram mot neste el og sydentur.

Mange trøsteklemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...