Gå til innhold

Når skal jeg slutte me MME?

Anbefalte innlegg

Gjest Renate&Nydelige Christina
Skrevet

Og hva gir jeg da ? vanlig melk?

Hun er 10 mnd i morgen...tenkte jeg skulle prate med HS neste gang om dette da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer akkurat på det samme. Gutten min er 1 år om 2 uker. Har begynt å la han smake på kumelk, men det er jo ikke mye enda. Når slutter man med mme morgen og kveld?

Skrevet

ja , Christina er avhengig av morgen&kveld MME sin hehe...hun faller i søvn med mme hver kveld...sovner på flekken:-)

Skrevet

Akkurat som her det. Etter en tår med mme er det ikke en lyd..faller rett i søvn. Har mange ganger tenkt at det kansje ikke er det lureste, men får håpe han takler det greit og allikvel sovner når det er på tide å slutte. Sniker du tannbørsten inn før smokken også eller? Må innrømme at det ikke alltid er like lett med tannpuss på grunn av denne vanen:/

Skrevet

Er det ingen som kan svare oss da?hm...hjelp..he he

Skrevet

hmmm..må innrømme at tannpussen glemmes titt og ofte på kveldene.-/ sjerpings der ja!

Skrevet

I en brosjyre jeg har, står det at de skal ha morsmelk / MME hele det første leveåret, men når de er 1 år kan de begynne på vanlig melk. Vanlig melk kan også brukes i matlaging fra 10 mnd. alder..

Min gutt er bare 4 mnd, så vi har en stund igjen.. men gleder meg til jeg slipper å blande MME og bare kan gi vanlig melk.

Skrevet

Datteren våre er ett år og vi har begynt å blande først 75/25 så 50/50 osv. med MME og kumelk. Tror det er lurt å begynne litt forsiktig slik at magen venner seg til det. Er meningen at vi skal bytte ut flasken med MME med vanlig melk snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...