Gjest Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Sorry .. var ikke innpå her på en del timer (har unge og greier vet du ;O) - hente i bhg, lage middag og styre) vel så da glemte jeg jo helt at jeg hadde spurt deg om foten din ! Joda - da jeg skrev på det innlegget ditt at du kanskje skulle dra til legen å ta en prat om du var bekymret (eller noe i den dur) vel da fikk jeg en varm ubehagelig fölelse i foten (ikke beinet, men foten ja)
Gjest Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 lurte på om du var klarfølt skjønner du for jeg har noe med foten ...vil ikke si det her da men det er ganske alvorlig...pussig at du følte det...
Gjest Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Det er meg og Märtha ;o) ha ha -- nei fleip til side , jeg ser og föler en hel del ting. Jeg föler skjelden at noen har vondt noe sted eller sykdom, MEN når jeg skrev det om legen i innlegget ditt så MÅTTE jeg bare spörre om foten din -fölte at det var viktig. Så det er kanskje ikke så pussig alikavel ;O) Vet jo ikke hva det er m foten din, men har du "pratet" med Wicca ? (kanskje hun kan hjelpe ?)
Gjest Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 har ikke tenkt på det jeg... skal i MR i sept...men skal jammen snakke med wicca...takk for tips...
Gjest Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Jeg har mailet en del med Wicca - og hun er en kanon dame. Av det jeg har hört så er hun veldig dyktig Reiki healer så det er jo bedre å pröve enn ikke ) Lykke til og god bedring !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå