Gå til innhold

dama! (nicket)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for veibeskrivelsa ang Halden:). Fulgte den og kom fram lett som bare det:). Festningen var fin den og ja:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halden er best, ingen protest:D (laga meg et lite heiarop, hihi)

Sorry for innblandingen;)

Skrevet

Etter helga er jeg tilbøyelig til å være enig:) Fy flate for en festival!

Skrevet

Kan jeg spørre hvor du har vært? Down On The Farm!?

Skrevet

Var nede på farmen jeg ja! Det var stooooooooooooooort!

Skrevet

Der var jeg også, hehe :D Var der bare lørdag da, men fytti for et show! Så du The Flaming Lips!? Hayseed Dixie var også kanon:D

Skrevet

Jepp, Flaming Lips var jo helt sinnsykt! Men det beste av det beste på lørdag, var Big Star! Sukk!

Det var vel ikke du som spurte om jeg hadde saks under Gillian Welch?:)

Skrevet

Nei, det var ikke meg;) Big Star hørte jeg bare, så ikke på de.. Men jeg hørte Beasts of Bourbon, det var kanon! Eneste som irriterte meg var den isbit kastingen og vannflaske sparkingen. Var dere på camping eller?

Skrevet

Ja, sinnsykt som de kasta isbiter. Jeg sto langt unna på BoB da, så ble ikke truffet. Sto fremst og rev meg i håret på Big Star:))). Ikkeno camping på oss nei, vi lå på Park Hotel med stjernene:)

Skrevet

Nå ble jeg nesten redd:) Men jeg hadde sluppet unna gitt. Men hu dama i den stripete genseren på bilde nr tre, hun så jeg myyyye på lørdag. Hun hadde det artig hun:))))

Skrevet

Hehe, ho så jeg også! Mange raringer der oppe, no doubt! ;)

Skrevet

Gud ja! Og en del LITT slitsomme på bussen ned til byen igjen....:)

Skrevet

Ååå, kjære vene, ikke snakk! Plukke opp sitt eget søppel, hva er det!? Fader så du hvordan det så ut der oppe eller? Helt sykt. I teltet der man spiste, det var matrester overalt, og de papptallerknene fløt jo:S

Skrevet

Så litt bomba ut på området ja....

MEN, det var kult:)

• 2 uker senere...
Skrevet

;-)

lette først gjennom ti sider med dama.. så bare på de innleggende jeg har lest før.. inntil jeg kom på at jeg faktisk ikke hadde lest det før...

:-)

og da fant jeg det på andre side..

alle snakker om en eller annen dama/dame.. så jeg får så sinnsykt mange treff på nicket mitt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...