Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Fyyyyyyyyyy Faaeeen som det klør!! Er på bedringens vei nå da. Noen som vet om jeg kan ha sex i kveld, eller om det bare blir verre???
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Har akkuat vært plaget jeg også. Sex fristet ikke, det sved jo som bare søren... men om du vil er det vel greit.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Jeg også... merkelig gitt:-) Den trøstespisende og uten utdannelseannonym...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Jøss trodde det bare var jeg som fikk canesten på blåresept:-) surfitta som også alltid er...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Og det verste er hvis man gir seg over og kløøøøøøøøør, da begynner det å klø heeeeeeelt vanvittig Hilsen HI med-sopp-i-skrittet-anonym
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Jeg har også! Fyyyyyy Faaaeeen ja!! *klør* Så fint å få noen sopp-venner her inne! Du kan ha sex, men det kan jo smitte da- selv om det er liten sjans. men om du smitter typen din så kan han jo bare bli medlem av sopp-klubben han også,så blir han også en kløende:
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 Nei og nei så morsomt:-) Trodde det var bare jeg av de anonyme som var plaget med sopp, men der toh jeg feil gitt:-) Kanskje vi skulle organisere oss i en egen candidaklubb ala Diabetikerforbundet osv? Føler meg hjemme her blant de anonyme soppdamene:-)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 Nei så trivelig:-) Så det er her alle anonyme har samlet seg..hehe.. la oss stå samlet søstre og bevare soppen.. vi er tross alt en utdøende rase:-)
Gjest Skrevet 7. august 2007 #10 Skrevet 7. august 2007 Champignonen skal oppbevares mørkt og TØRT, kan'ke lagre den DER vel...*å lite teit du er da* ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå