Gå til innhold

3-åringer i spørrealderen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Puh... da var hun i seng. Det går jo nesten ikke an å lese en bok lenger en gang, tror jeg har fått inn 3 hele setninger. Hun spør og spør, og hun spør om det samme 50 ganger selv om jeg har svart henne. Og når hun har fått et svar som bør være et godt svar, så spør hun: "hvorfor det?" Har skjønt nå at det er ikke så mye vits å LESE bøkene akkurat nå, men snakke om det som skjer, men hun gir seg jo ikke.

Noen tips eller gode svar som kan få oss ut av "hva er det" på repeat en halvtime?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pleier å snu spørsmålet jeg da: ja, hva er det?? og da hender det at det blir slutt ;)

Skrevet

He he he .... har samme problemet her :-) Tror ikke det er stort du får gjort med det, gitt. Fint at ungen er vitebegjærlig, da :-)

Jeg pleier å si at det finner vi ut dersom vi leser videre, eller - vet ikke. eller svarer kjapt og sier: - nå leser vi videre.

Skrevet

Åh, æ vet!! Har ei jenta som e akkurat likedan. Ei stund kunne ho ikkje se på tv uten å spørre ka alle het....alle fra jens stoltenberg til han kisen i tannkrem-reklamen.

Skrevet

Det er ganske komisk å tenke på det nå som hun har sovet en times tid, men jeg kan bli ganske svett innimellom.

Ja, det er jo godt at de er nysgjerrige, får huske på det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...