conney skal ha nr 2:) Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Merker mann det alltid..?bare lurer..og hvordan ser den ut sånn nøyaktig? takker for alle svar:)
Orki Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Når slimproppen gikk forrige gang. Trodde jeg at det var vannet som gikk. Ikke noe slim. Bare "vann! med litt blodtråer:-)
jentegutt&gutt Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 er 3 gangs... og oppdaga aldri noen "slimpropp" med de to første, så det var tydeligvis ikke store greia :-)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 hehe, uff.. Vann med litt blodårer.. Hørtes passe freaky ut;P
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 haha åja, da ble det litt bedre... Litt isåfall.. ihih
Mamman til Georg :) Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Jeg merket ikke noe til denne berømte slimproppen.... Her gikk bare vannet sånn helt plutselig
lillegull:) Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 min var en liten hvit slimaktig ting..hehe uten blod i.. noen får den i form av økt mengde utflod også.. men de fleste merker den ikke som jeg har firstått..
conney skal ha nr 2:) Skrevet 8. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. august 2007 takk for masse svar:)
bomper`n Skrevet 8. august 2007 #10 Skrevet 8. august 2007 merka ikke noe til slimproppen og tro det eller ei... ikke at vannet gikk heller. har tenkt på det i ettertid at det troig har gått når jeg satt i badekaret på sykehuset... ikke veit jeg!!
Marius06 + tvillinger Skrevet 8. august 2007 #11 Skrevet 8. august 2007 Jeg hører jo overhodet ikke til her, da min lillegutt er blitt 13 mnd, men måtte bare inn å kikke litt Snart klar for en til For å si det sånn, hvis slimproppen går, skjønner du det!!! Jeg hadde liksom sett for meg en liten probb av noe slag, og ikke den som kom. Det var virkelig et plask i toalettet og en stoor klump på papiret. Hadde aldri trodd den skulle være så stor som sagt Håper du overlevde detaljene. Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #12 Skrevet 8. august 2007 må spørre videre: dere som IKKE merket den.. prøvde dere å se etter den?? tar meg selv i å se på papiret hver gang jeg er på do, he,he
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #13 Skrevet 8. august 2007 Jeg ser på papiret HVER gang når jeg er på do. HAHA:D lurer på om det var slimproppen som gikk i morges da kanskje? Jeg har ikke hatt utflod i det hele tatt gjennom svangerskapet, men idag kom det helt blankt slim på papiret. ikke så mye vel og merke, men nok til at jeg så det. kan det være den berømte proppen?
Nillo Skrevet 8. august 2007 #14 Skrevet 8. august 2007 Eg merka med første mann, ikkje andremann. Då kom det i to omganger, masse seigt slim, litt rosa på fargen. Studerte det ikkje så veldig, syns egentlig det var ganske ekkelt...
teila Skrevet 8. august 2007 #15 Skrevet 8. august 2007 Så aldri noen slimpropp (men så litt etter ja) Tror kanskje den kom med vannet som gikk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå