Gå til innhold

Kan du beskrive din 8 åring om du har?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare spør meg selv om min er helt "normal". Han svarer og er frekk hele tiden,og gjett om han terger sin mor!! Vi har kommet i en skikklig ond sirkel, og nå lurer jeg på om dette bare er en fase eller hva.Hvordan er deres??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er "bare" stemor til en på 8.... Men hun og kan til tider være både frekk og direkte slem når hun svarer. Både med tanke på ordene hun bruker og måten hun sier/svarer på.

HÅPER det bare er en fase, for det er fryktelig irriterende. Og det værste jeg vet er unger som svarer og tror de kan og vet alt!

Skrevet

Tror nok du kan senke skuldrene og si at han er normal. Har en 8-åring selv, og han er til tider veldig frekk i munnen, svarer meg stygt og terger meg til vannvidd!

Jeg kjefter tilbake, og dermed er sirkelen i gang...

Prøver å si til meg selv at han tester grensene mine, og meg, men det er ikke alltid like lett!!

Satser på at det er periode, men det er gjerne en fattig trøst?!?!

Hva vet jeg...

Skrevet

Høres kjent ut. Min 9 åring har vært prepubertal en stund nå, gruer meg til den faktiske puberteten. *grøss*

Men egentlig er hun jo verdens beste, bortsett når hun driver sin mor til vanvidd! ;o)

Skrevet

Velkommen til den første pubertet!

Dette er helt vanlig, kjenner flere som har det slik, meg selv inkludert.

Har kommet ut av det aller verste nå, heldigvis!

Skrevet

Min 8-åring er egentlig veldig snill og grei, men har sett mer tendenser til å spørre og svare frekt. Men jeg slår hardt ned på det, og han er veldig opptatt av å vere godt likt hjemme. Han prøver å oppføre seg pent, for da får han belønning i form av spilling, data, donald, utflukter osv. Når han har gjort nok fine ting, så vet han at han får noe. Så han rydder, passer lillebror og hjelper til med små ting. Det skal jo sies at jeg har vert veldig syk det siste året, og at han har hjulpet mye mer til enn det jeg egentlig synest er greitt! Men no har vi endelig fått hjelp her i huset, og han kan igjen vere bare barn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...