Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Bare lurer... Er ekstremt sårbar og gråter for ingenting. Og i morgen begynner bhg..uff jeg gruer meg så j....!
Makka Pakka Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Ja absolutt! I fjor begynte eldstejenta mi i barnehagen og jeg syntes det var grusomt. Jeg gråt i bilen på vei fra barnehagen første gang jeg leverte henne der etter tilvenningen. Også enkelte morgener der alt bare gikk på tverke og både jenta mi og jeg var i dårlig humør.. da fikk jeg så dårlig samvittighet over å være en dårlig mor at jeg var helt oppløst når jeg satte meg i bilen.. Tor det er vanlig å grue seg og måtte gråte en skvett :-)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Jeg grudde meg før hun skulle begynne, og gråt hjemme i dagene før bhg.start. Vi har fortsatt innføring, og jeg er med henne hele dagen. Har blitt kjent med personalet, og har sittet i et naborom og hørt at hun har det helt topp! Personalet er så flinke med henne, og hun trives kjempegodt. Jeg er ikke redd lengre, og i morgen får hun sin første dag helt alene!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Jaaaa...men ikke så jenta mi så det selvfølgelig. Det ville gitt "grusomme" signaler. Men da jeg satt meg i bilen og kjørte til jobb var jeg helt oppløst i tårer. Men, da jeg ringte barnehagen etter 30 min. var jenta mi fullt opptatt av duploklossene....det hjalp veeeeldig. Husk bare at mange mødre har vært gjennom dette før deg, og du klarer det så fint!! Bruk personalet i bhg. de har mange års erfaring med foreldre som synes dette er trist. Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Åja, jeg gråt, sønnen min gråt, klamret seg til mg, og jeg gråt, hikstet av gårde bortover veien, å hørte sønnen min hyle i armene på barnehagetanten - helt helt jævlig.. Gruer meg til nestemann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå