Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt dårlig matlyst hele svangerskapet, og har det fortsatt. Alle sier jo at babyen tar det den trenger, å at jeg ikke skal bekymre meg for det. Er i uke 35 nå, å har ikke særlig stor mage.. Jeg har fått tynnere lår og armer.. klarer ikke la være å bekymre meg.. noen andre som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har det på samme måte. Matlysten går veldig opp og ned.Men lysten på godis er der. Var MYE kvalm de 5 første mnd. Nå bare av og til.

Jeg er i uke 31 og har bare lagt på meg 1,5. men den lille vokser og har det bra.

Skrevet

oi.. jeg har lagt på meg 4 kg... jeg har egentlig vært lite kvalm, har bare ikke matlyst.. nå blir jeg jo i tillegg veeldi fort mett..

har fått beskjed om at alt er bra, men med den lille magen min klarer jeg ikke la være å tenke at hun kommer til å være så lita..

Skrevet

Hva viser målingene dine, av magen?

Skrevet

jeg ligger helt nederst på det grønne på kurven... legen min var bekymret fordi han mente magen hadde vokst lite, og fordi vekta mi har stagnert, så han henviste meg vidre. de sa alt så greit ut. det er nå 3 uker siden, magen har ikke blitt mye større siden da, og vekta står fortsatt stilt.. nå skal det jo sies at jeg er veldi lita selv da, så kanskje magen er så stor som den skal.. man bekymrer seg fort da, kanskje unødig..

Skrevet

Men har du fått måling av babyen på ultralyd? Vet du hvor mye babyen veier? Hvis du ikke er skikkelig mager i utgangspunktet, skal nok dette gå bra. Men det er jo mulig å måle mer enn magen da. Jeg vet omtrent akkurat hvor lang og tung babyen min er nå, siden jeg fikk det målt på ul i går.

Skrevet

på ultralyd for en mnd siden målte de babyen, da sa de den var 7% under "normal". men jeg vet ikke nå, en mnd etter, skulle gjerne vist, siden magen ikke er så mye større siden da..

Jeg er ganske lita og tynn, har ikke så mye mer å ta av for å si det sånn.. jeg håper jo alt er greit.. men kunne gjerne tenke meg å få målt på ultralyd slik som du hadde...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...