Gå til innhold

Magebilde!! Vil noen se?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er min første baby, men likevel så synes jeg magen min skal komme LITT mer ut :P

Er 18+5 i dag, og den er ikke noe større enn på bildet.

Synes dere den er liten?? Vil at det skal synes snart :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger under profilen, men det skjønte dere vel :P

Skrevet

Vises den ikke bedre når du står? For du ligger på disse bildene ja?

Nå følte jeg meg stor gitt.. Ligger bilder av meg på profilen også..

Skrevet

Jeg er 16 + 6 i dag.. sånn ca i allefall.. Venter på termin dato.

Skrevet

Nei, når jeg står er den jo enda mindre, da synes det jo ikke i det hele tatt! :o Når jeg ligger er den "stor" :P

Skrevet

Motsatt av min da.. Den står ut som en ballong når jeg står, og når jeg ligger har jeg en liten kul bare.. Men vent å se.. den popper nok ut etter hvert.. min spratt ut nesten over natta. :)

Skrevet

Hehe, håper den kommer i morra xD

Skrevet

Jeg er også førstegangs og magen kom ikke noe særlig før uke 19, jeg er 21+3 i dag, hos meg er den også større når jeg står. Når dere nærmer dere uke 20 så begynner det nok å bli tydeligere. Men husk på at det er ingen mage som er likedan under en graviditet, det er ikke noe standardsvar på hvordan magen skal være,da mener jeg:stor/liten,spiss/rund osv.

Skrevet

Queen of the Road:

Samme mage som meg du, så fin atte hehe

Og tul Januarbæbisen: Fyttikatta hvor er magen? Har innovermage du!! *kniiis*

Skrevet

Det var en nusselig liten mage;-) hehe, ikke mye ¨å se der ennå. Var sånn i mitt første svangerskap, det ble ikke synlig når jeg sto før jeg var sånn ca 24 uker. Nå så jeg ikke sånn ut før jeg ble gravid engang. hehe.

Skrevet

Sånn var jeg også i mitt første svangerskap. Og jeg ville veldig at magen skulle komme. Forstår deg godt. Men den kommer nok skal du se. Du kan være glad for at du ikke må gå med høye gravidbukser allerede nå, for det er varmt. Det må jeg og jeg er (i mitt andre svangerskap) bare i 15. uke ;) Svetter i hjel!

Skrevet

Hehe, takk for svar :P

Jeg har faktisk kjøpt meg mammabukse, men det er bare fordi jeg har lagt på meg :P Så jeg kunne like godt kjøpe en sånn, ikke vits å kjøpe fler only bukser ;) De jeg har fra før er STRAMME :P

Det synes godt at det sparker da, så jeg vet at den lever :P Heldigvis for det, ellers hadde jeg tvilt på at jeg i det hele tatt var gravid :P

Skrevet

Søt liten mage du har :)

er 19+2 og jeg ser ut som en hvalross i forhold til deg :P har fått utrolig stor mage de siste ukene, men skal være sagt at jeg bare er 159 cm så det vises visst raskere da:p får håpe jeg slipper å bli 159 cm rundt magen også..kan bli litt vanskelig å gå på slutten da:p

Skrevet

har kjempe lyst til å se magebilde....men jeg kommer ikke inn på noen av profilene på dnne tråden.?

noen som vet hvorfor?

Skrevet

litt forskjell på folk gitt... jeg var svææær i forhold til deg når jeg var ca 18-19.. har bilder på profilen

Skrevet

til nyttaarsbabyen min,

maatte le litt da jeg leste innlegge ditt:) jeg er 18 uker idag, og ser ogsaa ut som en hvalross:) er som deg 159 cm, og magen har vaert godt synlig siden jeg var i uke 14:) svigers trodde jeg var lenger fremme enn vi var eller trodde vi skulle ha tvillinger (eller begge deler) og det siger noe siden hun er jordmor:) ble lei meg da, men syns bare det er goy naa!! morro aa gaa og strutte meg magen!! NYT DET!!

Skrevet

åå den lille magen... fy søren jeg er et monster i forhold alså.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...