Gjest Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 UAAAAAAAAAAAAAAHHHH............... hva skal vi gjöre ikveld da jente???? uaaaaaaaaaaaahhh... jeg klarer ikke dette. Hvor er tv programmet mitt......... og så har ikke TV2 kjöp neste sesong.. uaaaaaaaaaahhhh........ Snuuuuuuuuuuffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffssssssssssssssssssssssssss
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Tenker ikke så mye på det da det ENDELIG er tid for Grey`s anatomy )
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Grey`s anatomy er et hakk bedre enn frustrerte fruer, så jeg er fornøyd i kveld jeg:)
Gjest Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 forresten du svarte ikke på tråden min nussepus ang foten min
Gjest_1001 Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 HURRA; DET BIR GREYS!!! Synes personlig greys er bedre en DH (FF).
Smilesmile Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Ja det er en trist kveld for meg også.... Vil ha begge deler! det var jo begge seriene før. både fruer og leger...og house... ja,ja... Den som venter på noe godt heter det visst...
wicca Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 Gå inne her du vennen og kos deg med fruene http://www.tv-links.co.uk/listings/1
Gjest Skrevet 7. august 2007 #10 Skrevet 7. august 2007 Takk Wicca... skal bare knaske opp gröntforet (salaten min) så skal jeg teste den linken )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå