Gå til innhold

FUSTRETE FRUER - LA OSS SAMLE OSS !!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

UAAAAAAAAAAAAAAHHHH............... hva skal vi gjöre ikveld da jente???? uaaaaaaaaaaaahhh... jeg klarer ikke dette. Hvor er tv programmet mitt......... og så har ikke TV2 kjöp neste sesong.. uaaaaaaaaaahhhh........

 

Snuuuuuuuuuuffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffssssssssssssssssssssssssss

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker ikke så mye på det da det ENDELIG er tid for Grey`s anatomy :o)

 

 

Skrevet

Grey`s anatomy er et hakk bedre enn frustrerte fruer, så jeg er fornøyd i kveld jeg:)

Skrevet

forresten du svarte ikke på tråden min nussepus ang foten min

Skrevet

HURRA; DET BIR GREYS!!!

 

Synes personlig greys er bedre en DH (FF).

 

 

Skrevet

Ja det er en trist kveld for meg også.... Vil ha begge deler! det var jo begge seriene før. både fruer og leger...og house... ja,ja... Den som venter på noe godt heter det visst...:)

Skrevet

Takk Wicca... skal bare knaske opp gröntforet (salaten min) så skal jeg teste den linken :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...