smurfen :o) Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 oppdaget i dag da Adrian tok fingen min i munnen at det var noe hardt og skrapt der inne. Da jeg kikket, så jeg to tenner nede i munnen som såvidt hadde kommet opp. Får bare håpe han ikke begynner å bite meg )
Två små trollungar Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Så kult! Og så tidig! Han er vel bare ca tre og en halv måneder gammel?! Får håpe han ikke biter deg, ja! Amanda har fortsatt ikke noen tenner, men de kommer sikkert snart, jeg gruer meg litt...
Rødtopp75 og to små Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Wow! Det var tidlig! Litt artig da. Du får bare håpe at han ikke blir sinna og tar seg en bit.. Her er det fortsatt ingen tenner på gang selv om Josefine sikler så det står etter..
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Åh dæven steike, så moro!! Han var skikkelig tidlig ute :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Så utrolig kult da! Og så tidlig :-) Får håpe han er snill gutt og ikke biter :-)
Gjest Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Oj oj oj.. så spennende.. Matteo har nok langt igjen før tennene kommer, men han sikler bra og klør skikkelig i munnen, så det kommer vel i løpet av 1-2 mnd tenker jeg. Krysser fingrene for at han ikke biter. Han er jo så snill en liten herremann!
Solstråle72 Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Å det var tidlig! Jeg håper også han er snill med deg :-) Det er ikke noen antydninger til tenner hos Tobias heller, men han klør mye i munnen. Så her er det bare å vente...
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 Urettferdig!! Men du så moro. Mathildes tenner har ligget klar i ett par måneder allere. Ser ut som de har god tid. De siste dagene masse sikling og sutring. Så vi håper de kommer ut snart. Ser ut til å plage henne godt.
Millapril Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 Wow! Så gøy! Håper han er snill med deg, da. Også 2 stk da! Dette var skikkelig moro. Om du klarer, ta bilde og legg ut.
måken og vesla Skrevet 8. august 2007 #10 Skrevet 8. august 2007 Wow så tidlig! Krysser fingrene for at han ikke biter deg. Vesla har klemt til med gommene sine en gang - jeg ga klar beskjed om at det ikke var moro, og hun har heldigvis ikke gjort det flere ganger - samtidig som jeg tenkte at det haster da ikke med de tennene...
Bellen^2 Skrevet 8. august 2007 #11 Skrevet 8. august 2007 Grattis med tannebisser! De første små riskornene er så artige å se:) Håper det går greit med tannpussen og at han ikke biter deg. Sebastian har vært grei med bitinga, tannpussen har vi måtte jobbe litt mer med;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå