Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Er det noen her som har hatt en typen sin i fengsel? min får muligens 120 dager.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Jeg har en eks som kom i fengsel for fyllekjøring. Ble slutt pga det da- men jeg hadde nå litt kontakt med ham. Hva har skjedd?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 For en patetisk taper... heldigvis for han så er det ikke dødsstraff her i landet!!! Slikt avskum burde vært lagt i syre og elliminert bort fra jorden overflate:-)
Gjest Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Enig med Ypperten!!! Fyllekjøring o.l. er KU tapere som driver med!! Hva er det samboeren din skal sitte inne for da??
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Har jeg sagt han var noe annet enn det? Vi studerte på hver vår kant av landet og hva han gjorde mens han var i bergen og jeg i oslo vet jo ikke jeg når jeg sitter med pensum.. det ble som sagt slutt da jeg fant det ut.. hater fyllekjørere.. bestevenninnen min døde pga en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå