Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Ta det onsdag til fredag også begynne for fullt på mandag eller mandag til onsdag og begynne fullt torsdag?? Noen som har noen mening om dette..?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Dette er helt forskjellig fra barn til barn. Jeg trengte 1 dag for jenta mi, mens en annen gutt i bhg.en er utrygg fortsatt etter en uke.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Hvis du kan velge, anbefaler jeg å starte mandag og ha korte dager den første uka. På den måten får du mest kontinuitet og en myk start. Barn er som tidligere nevnt forskjellig, og du kjenner ditt barn best:-)
Mio77 gutt 16.mai Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Tror jeg vil anbefale å starte mandag. Min erfaring er at barna ofte er litt mer mamma/pappa-klengete etter en helg, så da kan det være greit å ikke ha sin første dag alene i bhg på en mandag:)
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Jeg ville tro starte tilvenning på mandag, for hvis du starter før helgen kan barnet fort "glemme" barnehagen litt...og da må man begynne på nytt mandag. Men spør i barnehagen, de har erfaring med dette! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå