Lukkelukken og bebibror Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Ja, stakkars Så på bildene på profilen din, helt nyyydelig vugge du har!!!
Lukkelukken og bebibror Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Bare hyggelig! Sånn vil jeg å haaaa Har vugge jeg også, men vet ikke åssen den ser ut Kjæresten, broren til kjæresten, og morfaren til kjæresten lå i den, så gammel er den Men fin er den nok :
Gjest Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 det var akkuratt det som skjedde meg...så rart å se...
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 maman til markus? va var det som skjedde med deg?
Gjest Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 jo det som skjedde var at marcus skrudde seg feil ned,hodet kom ikke ned i den rette banen liksom...hodet satt fast og han kom ikke ut...ble akutt ks..
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 7. august 2007 #10 Skrevet 7. august 2007 oj, uff. bra at d endte godt da.. jeg er et følesmessig vrak i det siste. har grenet helt siden hun fødte til nå.. gleder meg så sykt til det blir vår tur = ) hihi..
Gjest Skrevet 7. august 2007 #11 Skrevet 7. august 2007 vet hva du mener,griner av alt som har med babyer og fødsel å gjøre enda..haha det forandrer deg virkelig...
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 7. august 2007 #12 Skrevet 7. august 2007 oh aj. så man blir altså ikke bedre etter graviditet? haha. det kan bli intressangt..
Gjest Skrevet 7. august 2007 #13 Skrevet 7. august 2007 nei vertfall ikke jeg....ikke når det kommer til sønnen min vertfall hehe...kan gråte bare jeg ser på han når han sover..for han er så nydelig og betyr så uendelig mye for meg...
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 7. august 2007 #14 Skrevet 7. august 2007 oh så søtt. bare det får meg til å trille noen tårer.. h
♥Rime♥ Skrevet 7. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 7. august 2007 Lille m fødeklar....Jeg skrev det før programmet begynte, så bare for meg masse babyer som ble født med hiv jeg. Fikk besøk så fikk ikke sett det heller..buhu..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå