Poteto Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 kan man lage det klart, for å så varme det opp igjen senere?? hvordan skal det lagres?
Hidjey Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Jeg pleide å lage fem flasker om kvelden, da hadde jeg for natta og komende dag. Lagde det i et litermål, tømte det på rene flasker og lot det kjøle litt før jeg satt det i kjøleskapet og varmet en flaske til hvert måltid.
Poteto Skrevet 7. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2007 okay.. takk for svar.. for det står på pakken at man skal helst lage til eit måltid om gangen, så lurte litt på om babyen blei dårlige i magen av det eller noe.. varmet du i micro eller bare i vannbad?' hvor lenge i micro?
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 jeg varmer nan 30 sek i mikroen. i blant vannbad. lager opp mme på kvelden så eg har itl neste kveld.
Gjest Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Vet at mange lager for et døgn eller en dag om gangen, men det så jeg ikke vitsen med. Hadde kokt, avkjølt vann på flasker i kjøleskapet, ca nok for et døgn om gangen, og når det var tid for mat, så varmet jeg vannflaska i microen (tid er vanskelig å si, siden ingen microer er like - du lærer fort hvor mange sekunder som trengs). Når vannet var passe varmt, så helte jeg i pulveret, med skjeen som fulgte med og med en trakt i flaska. Ring og smokk på, hold i smokken og rist-rist-riiiiiiiist, vips! - ferdig mat! Tok meg maks 1 1/2 minutt! Gjorde sånn om natta også, vi, de få ukene gullet forlangte mat om natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå