Duracellgirl*prøver* Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Flere som er i ekstase over at det er sessongstart i kveld?? Er uten tvil verdens beste tv serie.. jeg er så suuuuper fan, har sett alle episoder og gleder meg sinnsykt til nye. Popcorn er klart til å poppes... dette er en helaften for meg.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 hehe, mangler bare at du ryker inn på føden da=)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 7. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2007 hehe... de har tv der også... haha
Fabelaktiv Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Fy storken (hehe) CSI er såå bra... Horatio er en raring.. men det er SÅÅ bra.. sluker de andre SCI rått også jeg da Her er det solo.. og jammen trur jeg ikke jeg har noe micropop - takk for tipset Duracell
Duracellgirl*prøver* Skrevet 7. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2007 micropop er best... har 3 poser her...men tipper jeg er kvalm nok etter 1... hehe. jeg ser ingen andre csi.. de er dårlige synes jeg...men miami er kooooonge. hehe.
strekkmerketrollet Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 takketakk! Pokker... fikk lysst på poppcorn jeg også... tror jeg må pigge på butikken ;p
venter_trollunge_nr2;) Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 ser på det nå!!! men skulle ønske at CSI ikke sluttet som det gjorde forrige gang.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå