Gjest Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Er helt normalt sant? Er ikkje voldsomt vonde, men kjenner de jo litt da. Må strekke meg litt når de kommer. Slimproppen gikk for noen dager siden. Kan jeg håpe på at jeg er begynt å bli moden? Skal til kontroll på sykehuset i mårra, og om jeg er moden og jenta ikke er for gale stor så skal de ta vatne mitt i uke 38. Er i dag 36+5. Litt spent ja =)
conney skal ha nr 2:) Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 hvofor skal de ta vannet i uke 38?
Gjest Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Sist svangerskap endte fødsel min med fare for uterus ruptur ( sprekk i livmora) Guten var 5 kg og kom seg ikke nedi bekkenet. Endte i hastesnitt rett før det gikk galt. Denne gangen blir jeg da fulgt godt opp med ul, jenta ligger rundt gjennomsnittet i vekt, og dersom hun ikke blir over 4 kg så får jeg prøve å føde selv. De kan ikke sette meg igang med medisiner for de er redd riene blir for intense for livmora mi, så derfor skal de ta vannet mitt i uke 38, da har kroppen min 24 timer på seg til å kome i fødsel selv, om ikke så blir det keisersnitt igjenn. Jeg har virkelig lyst å føde selv, så jeg krysser fingra ja =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå