dumme mamma Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 ER på jobb, veldig stille i dag. Sjefen sa at om det var stille skulle ene vakta gå før, ene vakten går til 21 den andre til 23, hun sa at 21 vakta ev. skulle gå før. Nå har det ikke vært noen ting å gjøre på nesten en time, begge to satt på nettet, jeg spurte flere ganger om han ville dra hjem. Men han ville ikke, skulle ha timer. Tilslutt sa jeg at dette blir for dumt, vi setter begge to å surfer på nettet og bare bruker av bedriftens penger, skal jeg eller du dra sa jeg, sa at han godt kunne få jobbe til 23 om han ville ha penger. Da gikk det litt å så dro han. Var det dårlig gjort av meg? Sjefen er mora hans, så jeg er litt redd for kjeft her da...
silhah og emilie Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 nei det syns jeg faktisk ikke...hva er vitsen med at begge sitter å surfer på nettet liksom???
Gjest Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Bedriften er jo tjent med det - man skal ikke bare sitte på rumpa for å skrive timer. Vi har ivertfall helt klar policy på det. Ser ingen grunn til at hun skal bli sur på deg for det. Heller motsatt, for at du lærer sønnen hva som er arbeidslivets realiteter.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Synes det var ganske logisk, jeg! Er det ikke noe å gjøre er det ingen vits at to stykker sitter der å bruker opp bedriftens penger til ingenting!
olla Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Nei herlighet, du gav han jo valget, han kunne ha sagt at du kunne gå, så jeg synst IKKE at du var særlig streng, ikke når sjefen hadde sagt som hun hadde. Du var jo bare fornuftig!
dumme mamma Skrevet 7. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. august 2007 Var godt å høre at jeg ikke var helt på jordet. Liker ikke sånt jeg... Takk heksa gram ;-)
lille je Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 Blåbær, er det du som var sun og lille my før???
Gjest Skrevet 7. august 2007 #10 Skrevet 7. august 2007 Oh yes, skikkelig bitch, er du!!! Neida, hva skulle liksom være vitsen med å være to stykker, når dere bare satt på ræva og surfa? No point! Hvis mora hans er et fornuftig menneske, så ser hun at du har gjort rett. Har du fått leid ut annekset, forresten? Tenkte på deg i helga.
dumme mamma Skrevet 7. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 7. august 2007 Hvorfor tenkte du på meg? Ja, har leid ut. HAr leid ut tre ganger før i sommer da men... Denne gangen har hun kommet å skrevet kontrakt. Så det ble ordnings til slutt. Flytter inn på fredag
lille je Skrevet 7. august 2007 #14 Skrevet 7. august 2007 Hihi, må bare fortelle at jeg var på festival i helga:D
dumme mamma Skrevet 7. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 7. august 2007 ER litt usikker på hvor fornuftig mora er da men... Gullgutten da suru... Fikk huden full i sted, greit nok at jeg hadde gjort feil, rett etter på gjorde hun samme feilen selv. Godtet meg litt da ja, for meg selv...
Twig Skrevet 7. august 2007 #16 Skrevet 7. august 2007 Neei, er da ytringsfrihet syns du gjorde det riktige jeg
dumme mamma Skrevet 7. august 2007 Forfatter #17 Skrevet 7. august 2007 å ja... hehe. Har funnet ut at jeg skal begynne ett nytt å bedre liv jeg. Ikke kritisere noen bare vær blid og glad. Spørs hvor lenge det går, men har nå gått bra i dag ;-)
lille je Skrevet 7. august 2007 #20 Skrevet 7. august 2007 Tja, ikke alle her som vil være enig i det:) Han var hos besteforeldrene sine fra fredag til søndag, og er bare ni mnd:)
dumme mamma Skrevet 7. august 2007 Forfatter #21 Skrevet 7. august 2007 Jo, men der hadde han det vel bra. Koste seg sikkert der. Bedre enn på festival ;-)
lille je Skrevet 7. august 2007 #22 Skrevet 7. august 2007 Jo, tror nok det i det tilfellet her ja! Koste seg vel både gutten og besteforeldrene tror jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå