Gå til innhold

var jeg en bitch nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ER på jobb, veldig stille i dag. Sjefen sa at om det var stille skulle ene vakta gå før, ene vakten går til 21 den andre til 23, hun sa at 21 vakta ev. skulle gå før. Nå har det ikke vært noen ting å gjøre på nesten en time, begge to satt på nettet, jeg spurte flere ganger om han ville dra hjem. Men han ville ikke, skulle ha timer. Tilslutt sa jeg at dette blir for dumt, vi setter begge to å surfer på nettet og bare bruker av bedriftens penger, skal jeg eller du dra sa jeg, sa at han godt kunne få jobbe til 23 om han ville ha penger. Da gikk det litt å så dro han. Var det dårlig gjort av meg?

Sjefen er mora hans, så jeg er litt redd for kjeft her da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei det syns jeg faktisk ikke...hva er vitsen med at begge sitter å surfer på nettet liksom???

Skrevet

Nei, tror jeg hadde gjort det samme selv jeg. :)

Skrevet

Bedriften er jo tjent med det - man skal ikke bare sitte på rumpa for å skrive timer.

Vi har ivertfall helt klar policy på det.

Ser ingen grunn til at hun skal bli sur på deg for det. Heller motsatt, for at du lærer sønnen hva som er arbeidslivets realiteter.

Skrevet

Synes det var ganske logisk, jeg! Er det ikke noe å gjøre er det ingen vits at to stykker sitter der å bruker opp bedriftens penger til ingenting!

Skrevet

Nei herlighet, du gav han jo valget, han kunne ha sagt at du kunne gå, så jeg synst IKKE at du var særlig streng, ikke når sjefen hadde sagt som hun hadde. Du var jo bare fornuftig!

Skrevet

Var godt å høre at jeg ikke var helt på jordet. Liker ikke sånt jeg... Takk heksa gram ;-)

Skrevet

Blåbær, er det du som var sun og lille my før???

Skrevet

Oh yes, skikkelig bitch, er du!!!

Neida, hva skulle liksom være vitsen med å være to stykker, når dere bare satt på ræva og surfa? No point! Hvis mora hans er et fornuftig menneske, så ser hun at du har gjort rett.

Har du fått leid ut annekset, forresten? Tenkte på deg i helga.

Skrevet

Hvorfor tenkte du på meg? Ja, har leid ut. HAr leid ut tre ganger før i sommer da men... Denne gangen har hun kommet å skrevet kontrakt. Så det ble ordnings til slutt. Flytter inn på fredag

Skrevet

Hihi, må bare fortelle at jeg var på festival i helga:D

Skrevet

ER litt usikker på hvor fornuftig mora er da men... Gullgutten da suru...

Fikk huden full i sted, greit nok at jeg hadde gjort feil, rett etter på gjorde hun samme feilen selv. Godtet meg litt da ja, for meg selv...

Skrevet

Neei, er da ytringsfrihet ;) syns du gjorde det riktige jeg :)

Skrevet

å ja... hehe.

Har funnet ut at jeg skal begynne ett nytt å bedre liv jeg. Ikke kritisere noen bare vær blid og glad. Spørs hvor lenge det går, men har nå gått bra i dag ;-)

Skrevet

Jeg hadde ikke med meg småen da;)

Skrevet

Så flink du er!!!! hehe:)

Skrevet

Tja, ikke alle her som vil være enig i det:) Han var hos besteforeldrene sine fra fredag til søndag, og er bare ni mnd:)

Skrevet

Jo, men der hadde han det vel bra. Koste seg sikkert der. Bedre enn på festival ;-)

Skrevet

Jo, tror nok det i det tilfellet her ja! Koste seg vel både gutten og besteforeldrene tror jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...