Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 har lagt til nye magebilder naa.. som du sikkert ser saa mangler det fra uke 32 og en annen tror jeg? er fordi jeg har vert mye inn og ut av sykehus.. og hadde ikke ork til aa ta bilder.. Haaper iallefall du vil ta en titt;)
Gjest Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 nyyyydelig mage hvorfor tar du ks ?? kan jeg spørre om det...=? hiihi..
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 7. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2007 takk:) ja seff kan du spoerre om det.. skal proeve aa forklare kort.. selvom jeg ikke er noe god paa det hehe... har i noen mndr naa slitt med nyreproblemer.. ble lagt inn med myye forstoerret nyre paa hoeyre side.. saa har innlagt et slags stent i urinblaero som hjelper nyren aa toemme seg osv.. lever daglig paa sm.stillende.. naa for ikke saa lenge siden, maatte jeg nok en gang akutt inn igjen pga. smerter i venstre.. da var den ogsaa forstoerret... men ikke saa mye.. saa de valgte aa ikke legge inn noe,dersom det ikke forverret seg.. alt i alt har jeg vert myyye ut og inn av sykehuset akutt med smerter, og gaar daglig paa smertestillende for aa holde ut.. I tillegg ble det oppdaget at min lille gullklump ligger med rumpa nedover, saa jeg valgte da ks. istedenfor setefoedsel.. hun satte det opp 10 dager foer, fordi hun mente jeg hadde naa gaatt lenge nok med smerter.. med engang babyen er ute, saa vil nyreproblemene forsvinne ogsaa:) saa jeg ble helt i himmelen naar jeg fikk den beskjeden. endelig noe som gaar min vei.. saa naa gaar jeg bare aa tripper aa venter.. 9 dager igjen :)
Gjest Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 så flott da må være herlig å ha en dag å forholde seg til også masse lykke til med ks går kjempe fint.. hadde selv ks,så om det er noe du vil snakke om så er det bare til å spørre
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 7. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2007 tusen takk for lykkeoenskninger:) ja det er helt heeerlig aa ha en dato og forholde seg til.. men samtidig saa utrolig rart:P Takk for at du tilbyr deg aa hjelpe til med spm hehe.. skal sende deg en mld om noen spm dukker opp:) Hvordan gaar det med deg og nydlige lille Marcus da? syns jeg kan huske aa ha sett bilder av han paa hjemmesiden din? Viss det er deg, saa maa jeg iallefall faa sagt at han var noe av det nydligste jeg har sett.. hehe:P maatte vise samboeren bilde naar jeg saag den litle.. han var jo bare saa nyyydelig!!! Samboeren kunne ikke vert mer enig hehe!!
Gjest Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 tusen takk :DD nå ble jeg stolt asså hihi.. søt du
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 7. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2007 hehe du har ALL grunn til aa vaere stolt sier ikke nei takk jeg, til en like soet baby:)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 7. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. august 2007 tusen takk;)
Gjest Skrevet 7. august 2007 #10 Skrevet 7. august 2007 babyen din er nok kjempe nydelig bare vent å se
Gjest Skrevet 7. august 2007 #11 Skrevet 7. august 2007 fin fin mage.. og du jeg trur du får en gutt jeg fnis! har magebilder selv, men er ikke så langt på vei jeg da.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 7. august 2007 #12 Skrevet 7. august 2007 Stor fin mage:) Og en fin dato for ks;)
Gjest Skrevet 7. august 2007 #13 Skrevet 7. august 2007 Ååååååå.... Blir hvertfall syk av å se magebilder!!! *Lurer på når det blir min tur...* *Sukk*
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 7. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 7. august 2007 vet du hva.. har faktisk hele veien hatt en guttefoelelse jeg ogsaa.. saa blir morsomt aa se hehehe:P begge kjoenn er uansett like oensket!!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 7. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 7. august 2007 tusen takk:)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 7. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 7. august 2007 hihi takk for det
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 7. august 2007 Forfatter #17 Skrevet 7. august 2007 aah.. oensker deg lykke til jeg!!! og krysser fingrene for at du snart har en liten i magen din du ogsaa!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå