Blomsterenglene Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Altså nedentil? Høvel blir jo så sårt og vondt!
Gjest Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Tror det står på pakken at den ikke skal brukes til intimbarbering. Kun bikinilinje. Ta et varmt bad/dusj og bruk høvel. Smør deg etterpå med god, parfymefri krem eller olje. Eller hør hos kondomeriet hva de har til sånn.
Simselimsen Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Jeg har gjort det og det gikk bra, men vet om noen som synes at det svir litt....åsså står det jo at man ikke skal gjøre det tror jeg....men går helt fint på meg iallefall....
Blomsterenglene Skrevet 7. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2007 Tenkte liksom akkurat i "beinhulen".. Aner ikke hva det heter! Er ikke sååå lett å komme til med høvel der heller synes jeg..
Gjest Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Kan sikkert brukes der ja, om vi mener samme plassen. hehe. Men så lenge du bruker den direkte på hud og ikke for nær saker og ting går det nok sikkert fint.
Blomsterenglene Skrevet 7. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2007 Takk for svar.. Skal nemlig på stranda i morgen se..
silhah og emilie Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 ja hvis du vil svi av kjønnsleppene så hehe..neida..så lenge du ikke bruker den helt inn mot kjønnsleppene så bør det går bra:)
☆mams og barna☆ Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 Hehehe.Jeg har brukt den en gang, når jeg ikke visste bedre. AU! Det gikk greit "øverst", men "under"... SMERTE!!! Tror det kom for nærme litt for tynn hud ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå