Gå til innhold

NYE MAGEBILDER!!!!!! NOEN SOM VIL SE............... ? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lagt til nye magebilder naa.. som du sikkert ser saa mangler det fra uke 32 og en annen tror jeg? er fordi jeg har vert mye inn og ut av sykehus.. og hadde ikke ork til aa ta bilder..

Haaper iallefall du vil ta en titt;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke lagt ut bilder jeg da, men vi to har helt like mager. Thi hi det er helt sant!!! Men vi er jo nesten like langt også da:-)

Skrevet

Er det bedre med deg forresten?

Skrevet

stilig da:) morsomt naar du kan se at noen har lik mage som deg selv:) njoa.. det gaar vel litt bedre.. begge nyrene mine er forstoerret pga sv.skapet.. har lagt inn stent paa hoeyre side.. den venstre er ikke saa forstoerret..saa de valgte aa ikke legge inn noe paa den, ettersom jeg er komt saapass langt.. Jeg gaar daglig paa smertestillende da.. saa har myyyyyyyye vondt.. og er mye kvalm pga de dumme tabl.

Som du sikkert ser paa nicket mitt, saa skal jeg ha ks naa om 9 dager.. dette pga. baby i seteleie, og hun valgte aa ta det 10 dager foer pga at jeg sliter saa mye med smerter.. for saa fort babyen er ute, saa er nyreproblemene borte! :) saa du kan tro jeg gleder meg.. har vert noen tunge mndr.. med mye ut og inn av sykehus..

Saa gleder meg til aa bli ferdig naa:)

Hvordan gaar det med deg da? du gaar vel bare aa venter paa den magiske datoen naa? fin dato det.. 26 august:)

Skrevet

Har vært litt syk jeg også, med diaré i flere uker. De driver å tar prøver i hytt og pine men finner ikke ut av det. Blir jo litt slapp og sliten når jeg ikke får inn så mye næring i kroppen. Men alt er bra med babyen og den vokser og koser seg i magen.

Har termin 22 aug og har blitt lovet at jeg ikke skal behøve å gå over tiden hvis ting ikke skjer før termin.

Har fått med meg at du skal ha keisersnitt:-) Litt deilig å vite eksakt dato tenker jeg? :-)

Skrevet

aah beklager blandet litt her jeg naa.. trodde du hadde samme dato:P 22 august ja:) er ikke lenge til.. men kan tenke meg det er slitsomt naar du sliter saa mye med mageproblemer:( haaper dette bedrer seg da.. trasig at de ikke finner ut hva det er :( HELDIGVIS er det ikke saa lenge igjen!!! Og det er godt aa vite at du skal slippe aa gaa over tiden!! godt at de tar hensyn til dine problemer!! :) Og det er bra at babyen vokser og koser seg.. det er det viktigste uuuansett:)

Ja det er helt rart aa vite en eksakt dato.. men guud hvor herlig og:) men har aldri forestilt meg at jeg skulle ende opp med ks.. saa det er utrolig spennende, samtidig som jeg er nervoes... :) kommer til aa bli rart aa reise paa sykehuset, og vite at naa har jeg babyen i armene innen noen timer.. hehe:P

Skrevet

fine bilder, og fin mage:)

Du må ha lykke til me ks..

har termin om 3 uker 1 sept, gleder meg masse..

Skrevet

tusen takk;)

Du maa ha lyyykke til videre du ogsaa:) haaper de 3 siste ukene gaar fort da hihi:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...