Gå til innhold

kjenner dere pulsen godt i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

deres egen puls altså, ikke babyens:) når jeg ligger på ryggen med hendene på magen, kjenner jeg min egen puls slå ganske hardt... er det bare meg det er noe rart med tro? er rundt 15-16 uker:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner det her også:) er 21+4 jeg da:) Slik var det før jeg ble gravid også.. Hele magen leet på seg:P

Skrevet

slik er det her og gitt:)

Skrevet

ja, her også.. jeg ser hele overkroppen bevege seg i takt med pulsen.. nesten litt ekkelt...

Skrevet

Kjenner den kjemprgodt. Trenger ikke å holde hendene på magen, ser det pulserer.

Skrevet

kjenner det veldig godt jeg også... kan faktisk se det også!! er nok masse blod som går til livmoren:)

Skrevet

La akkurat merke til det samme i dag! Kan tom se det uten på magen, skikkelig sært. Kan ikke huske at jeg merket noe til dette før jeg ble gravi

Skrevet

sånn har jeg vært hele tiden jeg, før svangerskapet også. Er nok ingenting galt med deg skal du se:)

Skrevet

Jeg kan se pulsen på magen hele døgnet.

Jordmora sa jeg hadde morkaka liggende ut mot magen, og at det var en av grunnene :)

Skrevet

jeg kjenner også pulsen veldig godt, særlig når jeg ligger på ryggen.

Nevøen min kjente på magen i sommer og mente han kjente masse masse spark - men så var det bare min puls da...hihi.....heldigvis kjente han ordentlige spark, så han fikk merke forskjellen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...