Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 deres egen puls altså, ikke babyens:) når jeg ligger på ryggen med hendene på magen, kjenner jeg min egen puls slå ganske hardt... er det bare meg det er noe rart med tro? er rundt 15-16 uker:)
Teltpluggen Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Kjenner det her også er 21+4 jeg da:) Slik var det før jeg ble gravid også.. Hele magen leet på seg:P
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 ja, her også.. jeg ser hele overkroppen bevege seg i takt med pulsen.. nesten litt ekkelt...
2 søte småpiker Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Kjenner den kjemprgodt. Trenger ikke å holde hendene på magen, ser det pulserer.
Bdancer Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 kjenner det veldig godt jeg også... kan faktisk se det også!! er nok masse blod som går til livmoren:)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 La akkurat merke til det samme i dag! Kan tom se det uten på magen, skikkelig sært. Kan ikke huske at jeg merket noe til dette før jeg ble gravi
Engulknappvirrevirrevapp Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 sånn har jeg vært hele tiden jeg, før svangerskapet også. Er nok ingenting galt med deg skal du se:)
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 Jeg kan se pulsen på magen hele døgnet. Jordmora sa jeg hadde morkaka liggende ut mot magen, og at det var en av grunnene
enpå3ogenpå1 Skrevet 8. august 2007 #10 Skrevet 8. august 2007 jeg kjenner også pulsen veldig godt, særlig når jeg ligger på ryggen. Nevøen min kjente på magen i sommer og mente han kjente masse masse spark - men så var det bare min puls da...hihi.....heldigvis kjente han ordentlige spark, så han fikk merke forskjellen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå