Agne Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 De siste pp har jeg hatt el rundt dag 9-10 og nå er det jammen snart el tid igjen. Jeg er jo sluttet med el tester for lenge siden, men kjenner når jeg har el. Kunsten er å få spiren til å sitte. Jeg blir som vanlig like optimistisk når el nærmer seg, denne pp kan jeg jo lykkes? Jeg er akkurat like gravidopphengt som vanlig,jeg. Denne pp er min 27. så jeg er jo vant med spenning, nedturer og nye håp og oppturer der jeg er full av nytt håp igjen. Jeg er nå klar for maibaby.
evigoptimist Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Skriver under denne! Her er også el straks rundt hjørnet - har allerede begynt å sende inn premiesvømmere (he,he...) Måtte dette være lykke måneden=) Krysser fingrene for oss alle=)
optimist.. Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Her skal også snart EL være på tur.. Ser ut til å bli en ganske lang syklus denne mnd, er på dag 17 i morgen og enda ikke fått noen positiv ELtest.. Dessuten så har jeg hatt litt brun/rød utflod i går og i dag og det trodde jeg betydde at man var ekstra fruktbar jeg?!Men man er vel ikke ekstra fruktbar før man har fått positiv ELtest eller?? Såå klar for å bli gravid igjen nå ja:)) Klemmer
skifer Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Ligger likt i løypa ja,her er og EL rett rundt hjørnet. Hadde tenkt å ikke "tenke" på det denne mnd,men kjenner det jo så godt,pluss elslim så vanskelig å overse he he.. Og når jeg ikke klarer å holde meg unna denne siden så..veel da blir det hvertfall til at man blir "minnet" på hvor man er.. Har egentlig gitt opp å få til vi nå,men ligger og lurer et lite lite håp et sted innerst inne.. Og skulle vi lykkes nå vil terminen bli på bursrdagen til faren min som døde for ti år siden,så det hadde vært spesielt. Gudd løkk gørls:) Klem Skifer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå