Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg er 31+2 og formen er fin. Har ingen bekkenløsning eller sånne plager. Føler meg bare tung og svær. Har lagt på meg 15 kg til nå, og det er utrolig kjipt. Har ikke bruk for det. veier nå det samme som jeg gjorde den dagen jeg fødte sist.. Må egentlig slanke meg på et vis jeg nå..

Du da?

Skrevet

Jeg er i uke 32 og ble sykemeldt i dag... :-( Er veldig plaget med bekkenløsning og kraftige kynnere. Men ellers er livet topp. Har nok å henge fingrene i, har ikke gjort noen forberedelser til baby kommer, har en 3-åring fra før og skal gjøre ferdig en prosjektoppgave... Sola er endelig her og det elsker jeg :-)

Du da?

Skrevet

Å ja, og så har jeg gått opp 11-12 kg.

Skrevet

Glemte helt meg selv:-)

Formen er bra. 50% sykemeld på pga sterke kynnere. Masse liv og røre i magen morgen og kveld:-)

Har lagt på meg 2 kg. Mye kvalm de 5 første mnd og dårligere matlyst etter det. Men magen vokser som den skal.

Skrevet

Er i uke 31+1

Har ikke merket noe i ryggen eller bekken what so ever og er veldig glad for akkurat det:) Har hatt i min voksne alder en veldig kranglete rygg og var redd svangerskapet kom til å gjøre ryggen ennå verre...Men nei:)

Vekt: Ikke gått opp noe fra jeg ble gravid, men så har jeg noen kg for mye fra starten av. Men magen vokser og målingene viser en fin og sunn baby:) Den får sitt, den tar det nok fra meg:) Merker jeg har tatt av litt her og der så det er nå bare enda en positiv ting:)

Ingen strekkmerker heller ennå, men fortsatt sjanse for det....

Skrevet

Jeg er uke 31+3 og har gått opp 4 kg, men har litt fra før av da.

Formen er helt elendig. Har bekken problemer, MASSE kynnere og har begynt å få mensenmurringer. Har tvillinger fra før av (de er 13 mnd), men de har begynt barnehage nå så det er litt deilig.

I dag var formen ihvertfall helt jæ...... Ble plutselig dårlig med svette og frysninger omverandre og har kasta opp 3 ganger og kjempe vondt i magen. Men nå er det borte, men har litt mensmurringer nå da.

Ellers har jeg det bra.

Skrevet

Hey..jeg er uke 31+1 og formen er helt greit. Har hatt bekkeløsning siden uke 12 og kumme ikke gå på jobb siden der siden jeg r frisør og ikke så lett og stå mye. Har også lagt på meg en del..21kg til nå men hadde for lite fra før så disse ekstra kiloen vises ikki for mye men jeg føler meg veldig tungt og spesiell nå når det er så varmt sliter jeg mest. Har masse liv i magen hver dag og det føles utrolig godt ;)...gleder meg og få vår gulleklumpen i armene mine.

Skrevet

kjekt å lese hvordan andre har det;) er selv i uke 31. kjempe form, ingen bekkenløsning. jobber masse og skal beg på skule også, fram til termin;)

kjenner mindre spark enn før, men større bevegelser.

har dere andre litt vondt på høyre side på magen, av å til har jeg voldsomme stikkninger, men går fort over;)

lagt på meg over 20 kilo;( men masse vann + + + . . . men baby har det bra;)

Skrevet

Er i uke 32 og formen er vel _egentlig_ grei. Sliter litt med bekkenløsning og det å rulle seg ut av sengen, isteden for å reise meg opp begynner å bli en smule plagsomt. Sover dårlig gjør jeg også (men jeg hadde søvnproblemer fra før). Ellers så plages jeg veeeeldig av den bråe varmen som har kommet..

Vekta..uff.. var hos legen på mandag og veide meg så nå har jeg tilsammen gått opp 16kg. Skal ærlig innrømme at det er nok ikke såå mye baby og vann.. er nok mest mat og godis jah =P hehe.

Skrevet

Hei,

Jeg er 31+6 og formen min er ganske fin for tiden. Har hatt endel vondt i hodet de siste ukene men det er blitt bedre heldigvis. Jobber 50% og syns det er helt perfekt akkurat nå.

Har gått opp 6-7 kg.

Appetitten er stigende, jordbær og vaniljeis er min siste dille.

Ellers merker jeg at jeg har fått kortere lunte, og jeg kan bli rasende på et øyeblikk. Ikke så moro.. Men jeg oppfører meg stort sett pent :-)

Skrevet

Hei!

31+4 tror jeg det er nå. Veldig god form egentlig, litt smerter og murringer innimellom, men ikke noe plagsomt. Mye bevegelser, virker som han forsøker å sprenge seg ut av magen noenganger:)

Har ikke bekkenplager, hevelser eller vann i kroppen (i så fall veldig lite). Tror det er fordi jeg drikker utrolig mye vann!! Ingen strekkmerker enda..

Gått opp 10kg. Er student og skal skrive masteroppgave, ikke sånn supermotivert, men det må gjøres. Morsommere å søke etter barnevogner på Finn.no og andre steder.. :)

Skrevet

Jeg har akkurat startet på uke 31. Er nylig blitt sykmeldt pga bekkenplager og migrene. Ellers står det bra til. Mye liv i magen om dagen, har merket at bevegelsene er blitt litt annerledes de siste par ukene - som om hun vrir seg der nede mer enn sparker.

Ved siste kontroll hadde jeg gått opp 8 kg, men det er nok litt mer nå.

Liker ikke varmen, har elefantben og stor hender...

Skrevet

e i uke 31+6 idag. Har hadd det helt flott frem til no. Eneste æ har vært plaga med e halsbrann. Ellers e æ frisk som en fisk. Har masse masse liv å røre i magen, så d blir spennanes å se om d e en pjokk eller ei lita tulle som kommer. :) har lagt på mæ 9 kg sia æ ble gravid, så syns ikkje d e så ille, men hadde jo litt fra før av å.. Strekkmerka ser æ ikkje nokka til enda, men dem kommer vel snikanes etterhvert..

Skrevet

er 31+4 i dag. Forma ikke den beste. Sykmeldt pga bekkenløsning. I tillegg svimmel og halsbrann...men hva gjør vi ikke for å få oppleve det å bli mor:) Prøver å se positivt på situasjonen. "Bare" to mnd igjen til termindato i dag. Har lagt på meg 15 kg:( føler ikke jeg er spes usunn, men får desverre lite mosjon. Vanligvis trener jeg og går tur, men nå blir jeg veldig passiv. 4 kg til så er jeg der jeg var ved fødsel sist. Håper jeg ikke legger på meg så mye siste tiden... Trøste meg med at jeg gikk opp 21 kg sist og de gikk av uten store anstrengelsene. Gleder meg til å bli "normal" igjen uten "vondter" og det å føle seg så stor og tung....

Skrevet

Hei:)

Er i uke 32 og formen er veldig bra! Akkurat flyttet inn i ny og større leilighet- hærlig! Perfekt å gjøre d nå, før man blir alt for svær:)

Ellers jobber jeg redusert nå ( 60 % ), og dette funker bra! Er resepsjonist på hotell så føttene hovner endel opp pgg. all ståingen. Svangerskapet fram til nå har vært upåklagelig bra! Føler meg heldig som har sluppet unna med bare litt kvalme og hevelse så langt:)!! Lykke til alle sammen- det nærmer seg nå:)

Skrevet

har forresten gått opp 12 kg så langt... Ikke alt har lagt seg på magen, nei:)

Skrevet

Hei.

Er gravid i uke 32 og har det ganske så fint. Jeg har en plage som nettopp er kommet, og det er at jeg blir så slimete og tett i halsen om natten. Dette fører til at jeg snorker mer og ganske høylydt. Kan våkne av at jeg hører meg selv i det fjerne. Dette er også blitt et problem som min samboer reagerer på. Det blir dårlig med søvn på han. Er det noen som har fått samme problem eller som har noen gode tips på hva jeg kan gjøre med dette?

Hilsen ALS

Skrevet

heisann

er i uke 31, har det stort sett bare fint. er mye trøtt og slitten. har aktiv sykemeldig pga av at jeg har en turnusjobb med mange tunge løft. og har nettopp blitt operert på legen, så har ikke hatt lov til å gå noe særlig. har lagt på meg 6 kilo, alt har da kommet på magen. Slitter med å sove pga av det er en veldig aktiv krapat jeg har inni magen, men skal ikke klage på det.

Skrevet

32+4 her.

Hatt bekkenløsning siden uke 12 og vært sykemeldt siden.

Bortsett fra den er jeg i fin form! Merker bare at jeg blir fortere trøtt og sliten. Må passe på å ikke legge opp til for mange planer pr dag, dele det opp i stedet :-)

Har lagt på meg 3 kg og de er da bare på magen.

Lille gullet er veldig aktivt! Våkner om natten innimellom nå av spark, men det er bare koselig så lenge det ikke er blære/ribben som er målet...hihi da er det vanskelig å sovne igjen gitt!

Ukene bare raser avgårde her, blir nesten litt stresset.

Har lyst til å ha alt i hus 14 dager før termin, så kan jeg heller bruke de siste ukene på å bake litt barselkaker til fryseren, vaske små klær og sove masse! :-)

Gleder oss veldig til å se hvem som bor i magen min!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...