Gå til innhold

Hjelp, hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Disse ukene som har gått....Jeg vet ikke hva det er med meg. Jeg stenger meg inni meg selv. Når sønnen min slår seg vrang, så bare forlater jeg rommet istedenfor å gjøre noe. Jeg vet ikke hvorfor. Det ender med at han skriker som f....fra rommet. Men jeg føler at jeg orker ikke å være i samme rom som han.

Og når han sier unskyld, så orker jeg ikke engang å se på han. Jeg må virkelig anstrenge meg for å smile og si at alt er i orden. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er en dårlig mor....jeg vet. Men det bare skjer automatisk, uten at jeg tenker på det i det hele tatt. Men samvittigheten og tårer pleie å komme like etter.

Jeg går i terapi, men har ferie nå. Jævla kjip, for jeg sliter så utrolig. Jeg er utrolig gla i den gutten, men ikke nok akkurat nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut ifra innlegget ditt at du er sliten. Har du noen som kan ha han en helg f eks så kan du komme deg litt? Kanskje du bare trenger å være borte fra han litt og kjenne at du savner han.

Er ikke noe gøy å ha det sånn,sender seg en god klem!

Skrevet

ikke noe kjekt sånn som du har det nå.... vil bare sende deg en god klem og håper ting blir bedre etterhvert!

masse lykke til

*KLEM*

Skrevet

Takk skal dere ha. Jeg har familie som stiller opp. Så jeg har spurt om dem kan passe han nå til helgen, slik at jeg får litt fritid. Men jeg føler meg ikke sliten. Bare oppgitt over meg selv, fordi jeg klare ikke å takle det når han er trassig. Jeg prøver så godt jeg kan å være tålmodig.

Men takk dere. Så fint å få litt støtte her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...