Gå til innhold

hjelp meg litt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliiter.. er avhengig av sukker og digg! Tenker på ma hele tiden ..og vil bare gomle i meg.. sier ikke neitakk selv om jeg er mett!

Huff.. men nå er det NOK!!! Kan noen gi meg noen råd for hvordan jeg skal klare det! Jeg er veeeldig svak for god mat og godteri!

Jeg trenger å stramme opp litt og bli litt smalere. Jeg er ikke feit på noen måte er heller litt kraftig.. er 156cm og veier 62kg... kunne tenkt mg å veie rundt 56-57! Jeg trener en del tilvanlig ca 4ganger i uka.. i sommer har det ikke vært mye trening.

Kan jeg ta KROM når jeg ammer ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som meg det der ja! :P Jeg har faktisk ikke spist noe snop på over en uke, noe som er utrolig for meg for med en gang det er fredag så trykker jeg i meg det jeg klarer til søndagen er over. Så jeg er stolt ja!=)

Jeg bestemte meg for å kutte helt, prøvde å spise mindre, men det gikk ikke, måtte droppe alt.

Drikk mye vann. Ha litt ferdig skrella og kutta gulrot i kjøleskapet som du kan knaske på. Frukt er det jo en del fruktsukker i, så kanskje det stiller det verste suget.

Prøv å finn på mye, jeg har en tendens til å spise når jeg ikke har noe å gjøre på.. Bestem deg for hva du skal kjøpe før du går på butikken. Bestem deg for å bare forsyne deg en gang. Så er det "bare" til å holde det da, noe som ikke er bare bare..

Ang krom vet jeg desverre ikke. Om du søker på det så finner du det sikkert ut=)

Skrevet

Huff ja, kjenner meg igjen. Måtte kutte ut sjokolade fordi babyen reagerer på det. Og jeg bare MÅ ha sjokolade. Drikker te og kaffe og spiser kilovis av epler. Men jeg tror det hjelper å kutte tvert av heller enn å spise mindre. Er vel som med andre ting man blir avhengig av. Kjenner at suget har blitt LITT mindre nå etter to og en halv uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...