MissAntrop Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Jeg sliter med å få jenta mi til å ligge på magen. Hun holder ut et par minutter, så blir hun illsint. Jeg ser at hun er sterk i både nakke og rygg, når hun ligger på fanget, brystet mitt prøver hun å sette seg opp, og hun vil sitte, ikke ligge på fanget når hun får mat (mme). Jeg prøver jo å få henne til å ligge litt i løpet av dagen på magen, men jeg merker at jeg er bekymret for at det er for lite, at hun ikke skal utvikle seg godt nok.. Hun er forresten 4 1/2 mnd.
Diva Muffin Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Vi plagdes også med det, og hadde hun veldig lite på magen i starten. Hun hang etter med tanke på styrke i nakken.. Så vi måtte jo bare prøve, og la henne ligge til hun ble lynforbanna, for så å snu henne. I løpet av et par uker har hun vent seg til å ligge på magen, og ligger ganske lenge. Vi bruker å legge ei spilledåse eller et speil foran (haha, det er så morsomt når hun ler til seg selv i speilet!) for å stimulere henne til å bli liggende på magen.
<3 3 tette <3 Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 jenten min er også 4,5 mnd hun liker ikke å bli lagt på magen men syns det er topp når hun snur seg selv, da ligger hun gjerne 10-15 min på magen til hun ruller rundt igjen :-)
MissAntrop Skrevet 7. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2007 Tusen takk for svar Da er det kanskje håp da Rullingen over til magen er like rundt hjørnet ser jeg. Om en ukes tid tipper jeg hun er der Da får jeg bare hun trives bedre på magen da enn når jeg legger henne der
<3 3 tette <3 Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 det går nok helt bra , lykke til med rullingen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå