Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å få jenta mi til å ligge på magen. Hun holder ut et par minutter, så blir hun illsint. Jeg ser at hun er sterk i både nakke og rygg, når hun ligger på fanget, brystet mitt prøver hun å sette seg opp, og hun vil sitte, ikke ligge på fanget når hun får mat (mme). Jeg prøver jo å få henne til å ligge litt i løpet av dagen på magen, men jeg merker at jeg er bekymret for at det er for lite, at hun ikke skal utvikle seg godt nok.. Hun er forresten 4 1/2 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi plagdes også med det, og hadde hun veldig lite på magen i starten. Hun hang etter med tanke på styrke i nakken.. Så vi måtte jo bare prøve, og la henne ligge til hun ble lynforbanna, for så å snu henne. I løpet av et par uker har hun vent seg til å ligge på magen, og ligger ganske lenge. Vi bruker å legge ei spilledåse eller et speil foran (haha, det er så morsomt når hun ler til seg selv i speilet!) for å stimulere henne til å bli liggende på magen.

Skrevet

jenten min er også 4,5 mnd hun liker ikke å bli lagt på magen men syns det er topp når hun snur seg selv, da ligger hun gjerne 10-15 min på magen til hun ruller rundt igjen :-)

Skrevet

Tusen takk for svar :) Da er det kanskje håp da :) Rullingen over til magen er like rundt hjørnet ser jeg. Om en ukes tid tipper jeg hun er der :) Da får jeg bare hun trives bedre på magen da enn når jeg legger henne der :)

Skrevet

det går nok helt bra , lykke til med rullingen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...