Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

leser som regel bare om at folk er trøtte i første trimester, men jeg er utroolig sliten og trøtt nå om dagen. Er det flere enn meg? Har fått meg fri 1 dag i uka innimellom fordi jeg ikke klarer å jobbe hver dag. Fortalte til legen at jeg var så sliten og han tok noen blodprøver. Utifra det jeg vet, så har de vært fint, for har ikke fått noen tilbakemelding..

Men hvor vanskelig er det å bli sykmeldt noen prosent pga at man er sliten? Er jo ingen sykdom å være gravid, vet jeg, men..

Er 30 uker på vei

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er ingen sykdom å være gravid, men noen blir mer sliten en andre fordi kroppene våre reagerer ulikt. Jeg er i mitt tredje svangerskap og i de to forrige var jeg kjempe frisk, og hatt masse energi til det siste. I dette svangerskapet har jeg vært mye syk og sliten og trøtt nesten hele tiden. Synes du burde snakke med legen din og fortelle hvordan du har det

Gjest Ut på tur
Skrevet

jeg har vært utslitt hele svangerskapet og har vært noen prosent sykemeldt pga dette mot slutten. ble bare mer og mer sykemeldt og til slutt var jeg 90% sykemeldt

Skrevet

ikke nøl med å få deg en sykmelding du,, det er mye som skjer med kroppen når man er gravid.. ingen sykdom å være gravid nei, det er sant, men noen ganger må man høre på signalene kroppen sender oss også.. jeg gikk for lenge desverre, er såå sta og har en jobb hvor jeg står og går hele dagen med tunge løft osv.. fikk bekkenløsning men pressa meg skikkelig.. var 50% sykm. siste to mnd før permisjonen startet og det var godt:) det som irriterer meg er at leger kvier seg mer for å sykmelde gravide som faktisk trenger det ennå sykmelde ikke gravide personer... netopp fordi det ikke er noen sykdom å være gravid.. ikke bra..

uansett.. lykke til:)

Skrevet

Er også veldi trett og sliten...føler nesten at det går ut over humøret også, tar fort til tårene.. også har jeg mye kynnere også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...