Gjest Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Definer gåstol... Er det da kun de med "stofftruse" som de sitter oppi eller inkluderer dette gåbiler, gåvogna til Brio osv?
Gjest Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Takk:) Og takk for kjempehyggelig svar i går, jeg logget av, men rakk å lese det først:)
Gjest Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Jeg tenker på de med "stofftruse" som du kaller dem ja :-) De har jo veldig ulik funksjon også tross alt. Å gå etter en gåbil eller Brio vogn er noe helt annet. Da kan for det første babyen reise seg opp selv og er dermed sterk nok til å stå på bena og de har full kontroll over om de vil stoppe opp (eller full kontroll og full kontroll, hehe... de prøver!) og sette seg ned og hvile litt før de fortsetter osv. I gåstolen blir de fullstendig passivisert og har all vekten på hofter og rumpe slik at de blir feilbelastet og bruker føttene sine med en kraft de enda egentlig er for små til å skulle bruke dem med. Tror også de faktisk bare heter gåstoler også.
Amabolla Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Vesla har fått den "gåvogna" til Brio (rød,i tre) i bursdagsgave- men ho har ikke bursdag enda-så den ligger fint innpakket:) Gleder meg til å se ho prøve den. Vi vurderte å skaffe oss sånn gåstol,men fant ut at den ble overflødig. Ho prøvde andre sine og det eineste som var inntresant var de lekene som er festet til den. Og så også at det ble litt feil "gåmåte" når ho bevegde seg framover med den. Så vi kjøpte gåbil-den er fin den!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå