Propellmamma til 2 Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Forrige svangerskap lå jeg nøyaktig på den røde streken på hver eneste måling og fikk en jente på 3940g. Det har jeg gjort hittil denne gangen også, men det endret seg i dag, for nå ligger jeg helt øverst innenfor normalen.Jeg venter gutt. Bør jeg forvente meg en 5 kg-unge?? Er dtete å anse som høyt mål?
tolle Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Jeg tror ikke du skal henge deg sånn opp i det skjema. Jeg lå hele tiden i ytterkant med første. Fikk høre jeg skulle få ett stort barn. 10 dg over kom en liten jente på 49 cm og 3370gr. Denne gangen har jeg også fått høre at jeg kommer til og få ett stort barn, ut fra fund.målene. Ligger helt ytterst som deg. Var på ultralyd i slutten av uke 38. Da visst ultralyden at barnet er ca 48 cm og 3084gr. Så det er nok ikke alltid til og rette seg etter. Du får bare se hva som kommer.
Propellmamma til 2 Skrevet 7. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2007 Å det var godt å høre :-)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Hvis man tar ul et par uker før temin SER de størrelsen bra nøyaktig da??? Tror jeg vil gjøre det for har STOR mage og ligger godt over streken :-( Vil ikke føde noe på 5 kg..... Huff-huff... Angst!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå