Gå til innhold

Noen som er trøtte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så sinnsykt sliten hele tiden. Og veldig kvalm. Har ikke kastet opp noe enda, men er skikkelig uggen i kroppen....

Igår la jeg meg klokken 23 og når jeg skulle på jobb klokken 8 idag tidlig hoppet jeg i dusjen først.

Måtte sette meg ned for jeg var så trøtt...

la meg i senga litt etterpå og sovnet tvert igjen. sov til klokken 14....

Noen fler som har hatt det slik?

Er i uke 8 nå...

Helt jævli......

Noen som har blitt sykemeldt for å være trøtte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det også slik. Er galtrøtt!!! Hos meg har det bare blitt verre. Er i uke 8+2

Er sykemeldt ut uka, men jeg sliter også med hodeverk. Dette er noe jeg er plaget med, men nå kan jeg ikke ta tab. som virker... Trøster meg med at trøttheten må vel gå over snart.

Skrevet

Begynte forrige uke.... 2. gangen jeg er borte fra jobb pga dette. Har ikke sjangs til å stå opp...

Har ikke sagt det på jobben enda så de må jo tro jeg er en skikkelig pingle som er hjemme pga litt kvalme...

Vi er ikke en IA bedrift heller så jeg bruker opp 3 dager hver gang jeg er borte bare en dag...

Skrevet

Sliten ja... Begynte på jobben i går, men sovner nesten flere ganger. Når jeg kommer hjem må jeg legge meg nedpå litt. Så da får gubben ordne litt og ta seg av han vi har fra før som krever sitt. Håper virkelig det blir bedre snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...