Gjest Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Tar bare 1 person....og det er viktig at jeg ikke kjenner denne personen så godt her inne... Trenger bare fdato og fornavn. Hadde vært kjekt om du har noe du sliter med...enten økonomi, skole, jobb, kjærlighet eller noe annet... Jeg vil ha en person som er 100% ærlig og kan bruke litt tid på å evaluere dette... Kan ta litt tid pga at jeg skal jobbe med dette men til gjengjeld er det verdt over 500.-
Helnøtt med spire:) Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 Jeg vil!!! Sliter sterkt sterkt med jobb:( Huff, virkelig store problemr og er ganske så frustrert om dagen. Så kjære sjaman. Kan jeg få være dein prøvekanin:)?
Cilla m Neo;) Skrevet 7. august 2007 #11 Skrevet 7. august 2007 Oi så spennende, jeg stiller gjerne opp;O)
hvorforerallenickopptatt? Skrevet 7. august 2007 #12 Skrevet 7. august 2007 Har egentlig liten tro på sånt, men er litt nysgjerrig da
Gjest Skrevet 7. august 2007 #15 Skrevet 7. august 2007 sug lut om du er seriøs vil jeg gjerne se på deg ellers så tror jeg krøllis er den over her jeg vet minst om håper det er greit for dere sug lut og krøllis kan dere sende meg en pm klem
Drømmejenta født 31.10.06 Skrevet 7. august 2007 #17 Skrevet 7. august 2007 Lykke til den som blir valgt av sug lut eller krøllis. Thihi så gøy.
Gjest Skrevet 7. august 2007 #18 Skrevet 7. august 2007 alle over her sender meg en mail på [email protected] og skriver prøvekanin på mailen...så sender jeg dere en annen spå...ok... klem... slik blir ingen skuffet PS MERK mailen OG med nick...
Helnøtt med spire:) Skrevet 7. august 2007 #20 Skrevet 7. august 2007 Vil bare si! Du er så utrolig Sjaman!! All ros til deg!
Drømmejenta født 31.10.06 Skrevet 7. august 2007 #22 Skrevet 7. august 2007 Du verden så snill du er=) Takker for det, trenger du navn og fødselsdato bare? Ps. Blir det for mye, trenger du ikke altså.
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 7. august 2007 #23 Skrevet 7. august 2007 meg meg meg.... Kjenner ikke meg vel??... thihi
Teri & lille krabbe Skrevet 7. august 2007 #25 Skrevet 7. august 2007 Ååå... Jeg vil så gjerne, men så ikke tråden før nå. Har vel problemer med å finne ut av alt unntatt kjærligheten omtrent.. Men, men, lykke til med prøvekanin(ene) Sjaman. Er jo kjempesnilt av deg å gjøre det gratis! Dytter opp så de over her ser svaret ditt. *push*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå