*Biola* Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Han kom ut i supermann-stil, med hånden først. Veide 3404g og var 52 cm lang. Han er helt nydelig! Fødselen var tøff, men en fin opplevelse. Har ikke tatt skrekken!:-) Takker for meg her:-) og ser kanskje dere på DinBaby!
Nicoline3 Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Gratulerer så mye med supermann :-) Godt å høre at det gikk bra, sees på dib snart!!
@nne p@ l@nne Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Gratulerer så mye med bebbi:-) Kos dere masse!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå