mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 ...og jaggu var ho like slem som ho var den gangen også! Hun var en av de som hevet seg over oss andre i klassen, og hadde alltid en sur kommentar på lager. Lo og baksnakket bak ryggen din. Jeg tenkte at hun helt sikkert hadde forandret seg til det bedre, men dengang ei..
Gjest Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 En god grunn til å gå på skolegjenforeninger er at man får konstatert sånt. En grunn til å la være også, selvsagt...
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 7. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2007 Ja, vi skal ha det nå, og ho gleda seg sååå!! Nuvel, kan klare å styre min begeistring jeg da.. Selvom det skal bli gøy å treffe igjen noen da
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 møtt ei sånn en jeg også... første gangen jeg møtte henne var hun virkelig hyggelig, og jeg begynte faktisk å synes synd på henne (pga mye dritt fra xen hennes). men andre gangen jeg møtte henne var hun like slem som hun var gjennom hele skolen, slang dritt om meg høyt foran alle de andre som var der osv... heldigvis greide jeg å ta igjen denne gangen, tok meg ikke nær av det, men da bare lo hun av meg...
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 7. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2007 Jeg har alltid lurt på hvorfor noen på død og liv MÅ være stygge mot andre?! Hun jeg møtte klarte jeg også å ta igjen på nå, men jeg skjønner liksom ikke helt hva som får folk til det... Jeg er så glad for at når jeg nå ser tilbake så var jeg en av de som var snille mot de andre. Jeg ble bedt i bursdager og sånt til de som liksom var de ukule i klassen. Håper virkelig mine barn blir på samme måten!!
Butterfly_Flip Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Sannsyneligvis så har de dårlig selvtillit. Og da rakker, og tråkker dem andre ned i dritten for selv å komme opp. Dem tilfredstiller seg selv med å rakke andre ned i dritten....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå