Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 ...har litt overfølsomme brystvorter for tida... og etter litt kos i går så ser jeg at den har sprukket :/ Noen flere som har erfart dette? Hvordan kommer dette til å gå når jeg får en baby som skal sutte på dem flere ganger om dagen?? Hva mener dere om å herde brystvortene under svangerskapet? Noen erfaringer?
Sissel84 Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Hei. Jeg har ikke opplevd det du har,men på apoteket har de sikkert en salve eller lignede du kan bruke. Spør de om hjelp,de hjelper deg gjerne. Eller en helsekost butikk. Kan jo hende det hjelper med en fet fuktighets krem e.l,men som sagt har jeg ikke opplevd dette,så kom bare med ett tips. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 moren min anbefalte meg å herde brystvortene mine for hun "ødela" sine med førstefødte... Har igjen en halv, skeiv brystvorte på den ene puppen og hun sa det gjorde veldig vondt og blødde.. så i andre svangerskap stod hun og skrubbet med hampvott på vorta for å herde den før ammingen begynte... men nå står det jo flere steder at de ikke anbefaler herdig fordi det ikke alltid hjelper allikevel.. så vet ikke jeg. brystvortekrem er kanskje greit å kjøpe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå