jif baderom Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Hei hei! Var det dere som var vår hemmelige barnevenn? Vi tippa det skjønner du, men er ikke helt sikker da, og har ikke funnet avsløringssida;) TUSEN TAKK for gaven i tilfelle:) Var kjeeeempefin! Marie syns bamsen, med merkelapp var helt TOPP, og klærne var kjempefine! Håper dere har det bare bra! ( Marie og Emilie er vel nesten like store de ca??)
mayaya Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 ps. siden er http://minhemmeligebarnevenn.piczo.com/
jif baderom Skrevet 7. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2007 da får jeg snike inn og se om mine antagelser er rette;) når blir det ny runde forresten? er så morro med pakke i posten:)
silhah og emilie Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 du har så rett så rett.. godt å høre at du ble fornøyd da:) ja emilie er 8 mnd da så det er ikke langt ifra;)
jif baderom Skrevet 7. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2007 men hun er novemberbaby hun også sant? syns jeg har fått med meg det engang;)
silhah og emilie Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 jepp 25 november:) likte du klærne?? jeg var litt sleip da, får jeg var litt blakk..åsså fikk jeg mormor til å kjøpe med klær fra syden som jeg kunne gi bort:)
jif baderom Skrevet 7. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2007 Marie er 9 nov. hehe.. det var lurt ja, var fine klær! likte spesielt godt buksa- er småfan av stripete klær.. hehe:)
silhah og emilie Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 det var godt å høre:) da er det ikke mye imellom dem nei:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå