Gå til innhold

"Melder" meg inn her jeg:-)


Curious74♥1jente&2gutter♥

Anbefalte innlegg

Lille Robin ble født 30 juli kl10.48. Hadde ikke termin før 6august, så han fikk det plutselig travelt hehe, ville visst ikke bli august barn likevel

;-) hehe. Sov dårlig hele natta (om jeg sov i det hele tatt da.. ) gikk på do ca kl6. og skjønte at det var nytteløst å legge seg igjen pga kynner`ne (som antageligvis var rier) Begynte da å pakke siste rest av sykehusbag,og klær til datteren min,dusja og ordna meg.. Og på toppen av alt var planen denne dagen at hele familien skulle reise å ta i mot nøkler til det nye huset vårt. Men den gang ei... Vi kom til sykehuset ca 9.30, møtte svigerfar utafor sykehuset,som tok med seg datteren min og sønnen til samboeren. Samboern fulgte meg inn m bagger og vesker, kjørte så videre for å ta imot nøklene (møtet var avtalt til kl 10(og ca 30min kjøring en vei)). Inne på sykehuset skulle jeg inn på undersøkelses-rommet, men jordmor droppet det da riene var så tette. så vi gikk rett inn på fødestua..hehe. Av smertestillende ble det bare lystgass siden jeg hadde allerede 4cm åpning på første sjekk.. Her gikk det fort i svingene...! ca kl 1045 kom samboer hesblesende tilbake (gikk raskt i svingene der å ;-) pluss at heisen var opptatt så han måtte løpe trappene opp til 5(?)etage! Da han kom inn døra så han hodet til babyen, kl 10.48 ble lille Robin født! 3445g og 48cm :-) Gjett om det var en som var gla han rakk tilbake i tide hehe

 

 

Får skrive mere senere:-)

klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer masse med gutten og velkommen inn hit. Det var tydeligvis naere paa at samboeren din mistet den store opplevelsen. Flott at han rakk tilbake akkurat i tide. Kos dere masse i den herlige barseltiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gutten! Så flott at samboeren din rakk det. Synd å måtte gå glipp av fødselen...kos dere masse med Robin=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for velkomst hilsenene :-) Joda samboer var VELDIG gla for at han rakk det, var nesten litt sånn at Robin ventet litt på pappa

hehe ;-) Vi koser oss veldig om dagen, gutten er jo såå goooo og

snill :-) Får bare håpe han blir like snill utover i årene også ;-)

Lykke til dere også i denne "kose-tiden" de blir jo så fort store,disse søte små, så vi må utnytte tiden som best vi kan.

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...