Gå til innhold

tror dere dette kan stemme litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis du er liten og tynn...og derme ikke har så go plass til baby...større kjangs for å få strekkmerker???

en hvis du er høy og har brett bekken og barnet har betydlig større plass?? altså magen blir ikke så stor som på en liten person...

og dermed ingen strekkmerker ??hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja. Jeg er liten og tynn, i uke 37 og har ingen strekkmerker ennå. Det fikk ikke moren min heller, som har lik kroppsfasong som meg. Magen min er kjempestor og SF-målet mitt har hele tiden vært over gjennomsnittet, så babyen har god plass. Tror de greiene der er genetisk, jeg.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Dessverre ikke...er over gjennomsnittet høy og har stort bekken, men fikk maaaaaaaaaaaaaaaaasse strekkmeker!

Skrevet

Ja nei det har nok med underhuden vår å gjøre.. Hvor elastisk den er...

Skrevet

så har det med hormoner å gjøre..

Skrevet

oki ja frykta det...men ingen i min nermeste familie har stekkmerker..ikke mamma heller..å bror min var over 5kg..

sattse på at det er arvelig da :)jaja vi overlever vel det og...

Skrevet

Tror ikke det nei...

Eg har godt å ta i rundt magen til vanlig, men fikk allikevel strekkmerker den siste veka før fødselen. Må innrømma at eg trudde at mi superslanke venninne skulle få mykje meir merker, men det gjorde ho ikkje...

Livet er ikkje alltid "rettferdig" ;P

Skrevet

det stemmer nok ikke nei..strekkmerker er en hormonell greie..jeg var uten et eneste et helt til i uke 40...DA! 3 dager før fødseln kom de..arghhh

Skrevet

tror ikke det stemmer, for ingen av mine venninder som er små har fått strekkmerker (noen av de har fått litt på rumpen) men jeg er stor i forhold til de (ikke tykk,men høyere og breiere byggd) å jeg har kroppen full i strekkmerker...overalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...